Ved ikke helt hvad der er værd; det jeg har fundet på nettet koster vist 400, men skal lige vurdere om det er det samme... Men vil jo nok ikke tage så meget da vi jo ikke har givet noget for det...udover vores arbejdskraft ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg undrer mig lidt over jeg har købt en kjole - sådan en ting har jeg ikke haft på siden min mor bestemte min påklædning. Jeg har sidste dag i praktik på torsdag og der er også julefrokost, så lidt fin bør jeg nok være.
Dansk Flygtningehjælp Fyn mangler forresten en praktikant fra medio januar 2010 (opslag kan ses på frivilligjob.dk eller sdu.dk/jobbank - eller kontakt mig). Godt sted at være - og hvis man nu alligevel skal arbejde gratis et semester, hvorfor så ikke gøre det for nogen uden penge? :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Kom lige i tanke om, at mange af de film, jeg har købt på det sidste, er fra et forholdvist nyt sted: Mr. Bongo Films
Hour-Glass Sanitorium Saragossa Manuscript Entranced Earth 50 Years of Cuban Revolution(4 film)
Og så kom jeg til at tænke videre: hvor mange penge kan der være i at finde de interessante film fra hele verden og udgive dem? Det skal lige siges, at der ikke er gjort noet specielt ud af filmene hos Mr. Bongo.
#13811 wimmie 16 år siden
Vi er skam glade for vores Zwillinger; bedre knive fås jo næsten ikke.
#13812 wimmie 16 år siden
Ved ikke helt hvad der er værd; det jeg har fundet på nettet koster vist 400, men skal lige vurdere om det er det samme...
Men vil jo nok ikke tage så meget da vi jo ikke har givet noget for det...udover vores arbejdskraft ;)
#13813 Kiksmann 16 år siden
#13814 filmz-Utyske 16 år siden
Klikker du på linket, vil du opdage at det er traileren for BD-udgivelsen, hvilket du faktisk også kan se, hvis du holder musen over teksten. :)
#13815 Ericmase 16 år siden
#13816 lagoni 16 år siden
Dansk Flygtningehjælp Fyn mangler forresten en praktikant fra medio januar 2010 (opslag kan ses på frivilligjob.dk eller sdu.dk/jobbank - eller kontakt mig). Godt sted at være - og hvis man nu alligevel skal arbejde gratis et semester, hvorfor så ikke gøre det for nogen uden penge? :)
#13817 evermind 16 år siden
#13818 Skeloboy 16 år siden
Hour-Glass Sanitorium
Saragossa Manuscript
Entranced Earth
50 Years of Cuban Revolution(4 film)
Og så kom jeg til at tænke videre: hvor mange penge kan der være i at finde de interessante film fra hele verden og udgive dem? Det skal lige siges, at der ikke er gjort noet specielt ud af filmene hos Mr. Bongo.
#13819 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#13820 cyberzed 16 år siden