Gravatar

#2761 elwood 15 år siden

noserkål

hmm, jeg er sikker på der gemme sig en diabolsk betydning some where.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2762 filmz-Le Samouraï 15 år siden

Slår konen?

Lås kroen?

Slå krone?

Ork lånes?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#2763 filmz-jonasgr 15 år siden

#2744 Tak jeg vil anbefale den til ham.

Så traileren til Heavy Rain i går og det er umiddelbart en af de bedste grunde jeg kan finde til at købe en konsol, især da den lanceres eksklusiv til PS3. David Cage har i det hele taget nogle rigtig gode ideer.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2764 tiany 15 år siden

Sidder på uni og har strategi. Ikke ligefrem verdens mest interessant fag og vores lærer er en nar for at sige det mildt.
Hvis man kritisere hans undervisning får man at vide: "Bare ærgeligt, sådan er det bare, jeg ved I synes jeg er en nar, men jeg bestemmer" - HALLO har du nogensinde hørt om dialog!

Nå men ellers så sover jeg elendig for tiden, det er den der med at lukke øjnene og så ringer vækkeuret. Så jeg går bare konstant rundt som en søvngænger.

I aften skal jeg til møde på mit arbejde. Der blev lavet en undersøgelse af forholdene mellem medarbejderne og jeg ved de fleste er kommet med negative svar i undersøgelsen. Så nu kommer der en HR medarbejder fra KBH og fremlægger resultaterne fra undersøgelsen og så skal vi finde frem til en fælles løsning på problemerne. Det skal nok blive interessant, jeg vil i hvert fald ikke gå glip af det.
Valar morghulis
Gravatar

#2765 Takfornu 15 år siden

Sidder og tænker over de struktur ændringer der pt. foregår på Arbejde 1 fortiden og læser diverse notater om ændringerne pr. 1. januar, samt de øvrige ændringer i løbet af 2009 :-/
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#2766 lagoni 15 år siden

Jeg undrer mig over hvordan en mariehøne midt om vinteren har fundet vej til min lejlighed på 2. sal og hvorfor flødehavarti åbenbart hedder 'tasty cheese' på engelsk. Underlig verden.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2767 Steffan Rasmussen 15 år siden

mener at mariehøner overvintrer, men hæng mig ikke op på det.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2768 filmz-jonasgr 15 år siden

Har fået læst Falling Man af Don DeLillo som var aldeles fremragende. Det er længe siden jeg har læst så god en bog og giver mig lyst til at læse nogle af hans andre værker.

Og så har jeg lige set det sidste nye afsnit af Prison Break, som indtil videre er det bedste. Faktisk er de to sidste, nummer 11 og 12, nogle af de bedste afsnit som er lavet i et stykke tid. Dog lidt mærkeligt at se Michael Rapaport først i My Name is Earl og nu i Prison Break. Der kan man tale om to forskellige roller.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2769 elwood 15 år siden

Skal lige se starten af Xmen-2 på 3+ og så igang med lidt oprydning.

White House + Nightcrawler scene FTW!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2770 davenport 15 år siden

Har lige tjekket min konto, og der er igen gået alt for lidt løn ind. Det gik kun lige op med udgifterne, så nu skal jeg ha fat i regnskab. Så nu ringer min bankmand om lidt, det er helt sikkert. Han sidder bare og venter på at klokken bliver nok, til at han kan ringe mig op. Hans personlige lille vendetta er nemlig mig.
Jeg er snart så træt af at blive rykket i fra alle kanter. Jeg får aldrig ro. Altid er der nogen der vil mig det dårligt, altid er der problemer, som jeg uforskyldt havner i.
Jeg fatter det ikke. Jeg må virkelig have været en skidtmads i et tidligere liv, sådan som jeg skal straffes altid!

Det skulle ud. Tak!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: