Gravatar

#13851 wimmie 16 år siden

Hmmm...ok. Der var bare én eller anden der bildte mig ind at det var det samme som MST3K - men måske vedkommende bare mente at det var á la det samme...

Men synes at erindre noget om programmet...må grave lidt dybere. Hvornår blev det sendt?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#13852 elwood 16 år siden

2005 og 2006

Film listen fra fordraget.

Ahh Ja godt nok var det lidt en genudsendelse for nogen af os, men Stegelmann bliver man aldrig træt af.

Listen af film fra aftens program:

Attentat
Dk, 1980 Bent Christensen (fantastisk efter synkronisering)

Adventure in Iraq
1943, D Ross Lederman

The Final Comedown 1972, Oscar Williams

Queen of the Amazons 1947, Edward Finney

Dead Men Walk 1943, Sam Newfield

Mighty Mouse - Wolf Wolf 1944, Mannie Davis (hvorfor laves tegnefilm ikke som i gamle dage)

Mesa of Lost Women (damm hun får Uma Thurman til at ligne en amatør med sine hænder hehe )
1953 Ron Ormond

Og sidst men så sandelig ikke mindst

Manos Hands of Fate
1966 Hal Warren

PlanetX er tilbage oh yeah we salute you Stegelmann.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13853 elwood 16 år siden

Og jep den liste skrev jeg da jeg kom hjem fra fordraget 8-)
Gravatar

#13854 Lady Arwen 16 år siden

Så er der sne :D Kan ikke lade være med at elske det på trods af sne på vejene der betyder bus ingen bil :D
Doctor Who <3
Gravatar

#13855 dyg 16 år siden

Jeg hader sne! Dvs. jeg hader når, der ikke bliver ryddet fortove og cykelstier. Det er komplet umuligt at cykle på min tynd-dækkede cykel, når der ligger 2-3cm sammenpresset snis (sne/is) på cykelstierne.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13856 cyberzed 16 år siden

WUHUW så er Kong Vinter kommet til Danmark (nærmere Kolding) temperatur mangler dog stadig lige at dykke 10 grader så vi får fint pulver istedet for klistret sne :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#13857 Lady Arwen 16 år siden

arh 10 grader er da vidst lidt i overkanten er det ikk? her er temperaturen 1,5 grader ( i Kolding :D )

Så er der ved at være lagt planer for datoer til min London tur yay!
Doctor Who <3
Gravatar

#13858 elwood 16 år siden

Nogen der lige gider forklare mig hvad dælen de der demostranster plan var med deres etage cykler, hvordan sku de hjælpe til og trænge ind på bella centret?

Nok det mærkeligste jeg har set i tv 8-)

Næhh og se det sner.
Gravatar

#13859 gi-jones 16 år siden

Jeg sidder her og håber at Klimatopmødet bliver fuldstændig underdrejet af sne de næste par dage. Det ville være så vidunderligt ironisk. Naturens egen måde at sige: "Fuck jer tabere! Jeg bestemmer sgu selv om her skal være varmt eller koldt!" :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#13860 tiany 16 år siden

cyberzed (13856) skrev:
WUHUW så er Kong Vinter kommet til Danmark (nærmere Kolding) temperatur mangler dog stadig lige at dykke 10 grader så vi får fint pulver istedet for klistret sne :D

Den er også kommet til Haderslev, her er temperaturen præcis 0 grader så ja det er lidt snaske sne, men det ser flot ud. Og vi krydser fingre for en hvid jul :)
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: