#13822 - nope, men når man bestiller billetter hos ryanair kommer der forskellige gebyrer på - man skal betale for at have bagage med eksempelvis og betale for check in (enten på nettet - hvilket er billigst, eller "in person" hvilket er virkelig dyrt!) :)
Har Sin City kørende i baggrunden. Har ikke set den siden den var i bio, og jeg havde vundet billetter tl den i Odense. Der mødte jeg flere Filmzer for første gang.. Kæft, der er mange lækre snitter med... Carla Gurgino topper i sit manglende outfit. Dernæst Brittany Murphys læber and so on...
Ellers har jeg fået lov til at arbejde hjemmefra næste uge. Jeg skal ringe virksomheder op, og gerne etablere 5 fleksjob på 3 dage... Well, jeg skal da prøve mit bedste.
Fik også lov at møde kl. 10 i morgen, så nu har jeg siddet med lidt vin og WOW.
Life is kind of grand...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#13842 - ok! godt at det er så let, som de får det til at lyde som på hjemmesiden :D Men ved du så hvordan man betaler de der ekstra gebyrer for bl.a. bagage??
Pas godt på, de snørrer dig! Det koster adlrig det de siger. Der er et hav af regler. Men det er nok stadig den billigste måde at rejse derover på.. Hvis du har børne-visa (electron) så bliver det endnu billigere..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Vi betalte det hele på én gang - som når man betaler almindeligt over nettet - du får en samlet pris når du har tastet ind hvor meget bagage du vil have med. Vi skulle ikke betale ekstra eller noget - den pris vi fik oplyst var dét vi kom af med :)
Planet X...det er vel det samme som Mystery Science Theater 3000 eller hvad? Synes jeg at jeg fik at vide på et tidspunkt - har bare aldrig kendt det som Planet X.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
PlanetX var en program serie som Jakob Stegelmann var vært på, her fortalte Han om gamle film, som man normalt ikke stødte på, der var ingen speak over klippene som I mystery. Til slut I programmet viste Han en hurtig sammenklip af en udvalgt film. Han Holdte et fantastisk fordrag om kultfilm på Århus uni, det var en Slags live udgave af PlanetX.
Programmet blev sendt fra Stegelmanns kælder eller et ekstrem fedt studio, jeg vælger dog og tro det første da Stegelmann selv har sagt det, Og min Gud lyver ikke!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13841 Lady Arwen 16 år siden
#13842 wimmie 16 år siden
Vi gav 400 alt i alt pr. person da vi var i London.
#13843 rockysds 16 år siden
Jeg savner Planet X. :(
#13844 davenport 16 år siden
Kæft, der er mange lækre snitter med... Carla Gurgino topper i sit manglende outfit.
Dernæst Brittany Murphys læber and so on...
Ellers har jeg fået lov til at arbejde hjemmefra næste uge. Jeg skal ringe virksomheder op, og gerne etablere 5 fleksjob på 3 dage... Well, jeg skal da prøve mit bedste.
Fik også lov at møde kl. 10 i morgen, så nu har jeg siddet med lidt vin og WOW.
Life is kind of grand...
#13845 Lady Arwen 16 år siden
#13846 davenport 16 år siden
#13847 elwood 16 år siden
Jon Stewart hygger sig, og jeg taster på min iPod 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13848 Lady Arwen 16 år siden
#13849 wimmie 16 år siden
Vi skulle ikke betale ekstra eller noget - den pris vi fik oplyst var dét vi kom af med :)
Planet X...det er vel det samme som Mystery Science Theater 3000 eller hvad? Synes jeg at jeg fik at vide på et tidspunkt - har bare aldrig kendt det som Planet X.
#13850 elwood 16 år siden
PlanetX var en program serie som Jakob Stegelmann var vært på, her fortalte Han om gamle film, som man normalt ikke stødte på, der var ingen speak over klippene som I mystery. Til slut I programmet viste Han en hurtig sammenklip af en udvalgt film. Han Holdte et fantastisk fordrag om kultfilm på Århus uni, det var en Slags live udgave af PlanetX.
Programmet blev sendt fra Stegelmanns kælder eller et ekstrem fedt studio, jeg vælger dog og tro det første da Stegelmann selv har sagt det, Og min Gud lyver ikke!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"