Gravatar

#1391 Bony 16 år siden

#1388, 89, 90 - Lyder meget interessant. Jeg tror jeg inviterer kæresten en tur i biffen i aften. :)

EDIT: Jeg kan se at vi muligvis skal helt til København for at se den. Så er det desværre ikke helt så interessant igen. :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1392 Highland Park 16 år siden

#1390: Det kalder jeg sgu en anbefaling! Har du evt. lyst til at uddybe det lidt?

#1391: Ja, jeg synes faktisk også, at den ser ud som en nærved perfekt film at se sammen med kæresten. God fornøjelse! Og meld lige tilbage mht. hvad I synes om den - hvis du har lyst.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1393 Benway 16 år siden

#1392 Du kan jo læse min anmeldelse . ;)

Ellers så mener jeg, at den minder om den på den måde, at den ikke har en decideret handling, men i stedet består af en række forskellige møder, som på diverse måder belyser vores hovedpersons liv og indstilling. Det modsatte er blot, at det her er en grundlæggende positiv tilgang, hvorimod Thewlis mere eller mindre får alle han møder ned med nakken, med sit maniske undergangsevangelium. Jeg kan bede lide "Naked", som virkelig slog benene væk under mig, og som er en af mine yndligsfilm, men måske er det en defekt hos mig, at jeg ofte foretrækker depressive historier, eller også er den slags bare mere spændende. Ikke desto mindre synes jeg "Happy-Go-Lucky" er virkelig interessant og meget forfriskende.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#1394 colocho 16 år siden

Sidder og er lidt fascineret af denne nye "input-teknologi" eller hvad såen noget nu hedder :-)

http://news.cnet.com/8301-17939_109-10037202-2.htm...
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#1395 Highland Park 16 år siden

#1393: Ja, det burde jeg nok have gjort først. Men jeg regnede ikke med, at du nævnte "Naked" i den. Men det gør du jo! Herligt. Jeg har lige læst den.
Jeg er desuden fuldstændigt enig med dig. "Naked" slog også benene væk under mig. Den dystre nattestemning, troværdigheden, dialogen - alt er af højeste karat. Jeg har, desværre, aldrig set Thewlis brillere i samme grad sidenhen. Men jeg tror, at det i lige så høj grad skyldes de roller, han har haft. Johnny må jo bestemt siges at høre til blandt de mest komplekse, udfordrende karakterer, jeg nogensinde har stiftet bekendtskab med på film.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1396 Benway 16 år siden

#1395 Ja, det er trist, at Thewlis ikke får bedre roller. Jeg har heller ikke set ham i noget, hvor han var rigtig god siden.

Hmm... Jeg må snart få set "Naked" igen. Den er endda kommet som Criterion.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#1397 Highland Park 16 år siden

Det vidste jeg ikke, at den er! Fedt.

Han var nu ret god i "Divorcing Jack" - en af hans få hovedroller - selv om filmen var lidt af en blandet fornøjelse.

EDIT: Jeg har lige opdaget, at han tilsyneladende skal spille en større rolle i denne film:
The Yellow Mark
Med den instruktør og den rollebesætning kan det (næsten) kun blive godt! Jeg glæder mig allerede meget... selv om det sikkert er for tidligt at begynde på den slags.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1398 filmz-Bruce 16 år siden

Ja Criterion boksen er fed. Der kan læses om den her
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1399 Bony 16 år siden

Efter den nedslående erkendelse af at "Happy-Go-Lucky" kun går i Kbh. har jeg lige bestilt billetter til Hellboy II. Vi var begge vilde med etteren, så den glæder jeg mig til at se sammen med hende. :)

Bliver også rart at komme i bio igen. Det er sgu alt for længe siden sidst.

Ellers har jeg lige lavet mig en god kop kaffe som jeg nu sidder og nyder. Sidder og surfer på nettet efter film som jeg godt kunne tænke mig at se. Pu ha, der er mange. :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1400 Highland Park 16 år siden

#1398: Smukt at Katrin Cartlidge nåede at indtale et kommentarspor... hun spiller fandeme også godt.

#1399: Jeg ved ikke noget bedre end at sidde og nyde en lækker kop, friskkværnet kaffe... det skulle da lige være at se en god film imens.
Nu kender jeg jo ikke din smag, men "Naked" kan virkelig anbefales. Ellers er der jo så mange muligheder - har du nogensinde set "La Haine"?
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: