#14010 Nu har jeg ABSOLUT ikke noget imod din mening, jeg er blot komplet ligeglad med ALLES meninger :), men jeg læser nu gerne dine alligevel og med glæde ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Reflektere lidt over enden på 20 år med samme chef og tænker på hvad fremtiden må bringe såvel privat som professionelt ... uanset bliver 2010 et meget spændende år på mange måder :)
Jeg sidder og lurer lidt på hvad man skal putte i computeren næste gang.
Jeg ligger desværre inde med et forholdsvis irriterende bundkort, der lige præcis ikke understøtter de seneste AMD CPU'er, selvom det sikkert kunne, hvis Asus gad at opdatere BIOS'en.
Men jeg tror at jeg har fundet en billig løsning ved at købe et forholdsvis billigt bundkort, hvor jeg kan genbruge alt andet hardware, så kan jeg senere stoppe en Phenom II i maskinen, et nyt grafikkort og måske 4-8GB RAM ekstra i, når jeg skifter til Windows 7.
Mit største "problem" er i virkeligheden blot at jeg gerne vil være lidt fremtidssikret, så jeg ikke skal købe helt ny computer, men samtidig er det kun Mirror's Edge der hoster en smule på maskinen, men jeg kunne selvfølgelig lade være med at køre spillet i full-HD.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Jeg har lige fået vasket lidt tøj og har fået lagt sidste hånd på min nye blog, hvor jeg har smidt en stor del af mine gamle anmeldelser fra filmz og andre steder. Der mangler enkelte fejlrettelser hist og her, og jeg mangler lige at kigge nogle af de ældste "what we saw"-tråde igennem, men umiddelbart er jeg tilfreds med resultatet, da det har taget mig 5-10 min. at sætte op og resten af tiden er brugt på at fylde indhold på. http://www.lxxiv.dk
Totalt fedt TV :D Læste lige dine anmeldelser igennem, syntes det er en god ide at du har sat en trailer ind under hver anmeldelse. Way to go.
Beklager dobbelt post, men det gik lidt galt da jeg opdaterede tidligere indlæg.
#14011 filmz-Bruce 16 år siden
#14012 filmz-Utyske 16 år siden
Hah, bare rolig, jeg holder mig ikke tilbage. Jeg er ved at smide de sidste par anmeldelser op, jeg kan finde i denne omgang. :)
#14013 wimmie 16 år siden
#14014 dyg 16 år siden
#14015 Michael Andersen 16 år siden
Sorry, jeg har ikke lige haft tid til at tjekke filmz i dag. Men nu hvor du lige nu sidder og ser filmen har du også fået svar på dit spørgsmål ;)
#14016 Takfornu 16 år siden
#14017 evermind 16 år siden
#14018 filmz-Utyske 16 år siden
Jeg ligger desværre inde med et forholdsvis irriterende bundkort, der lige præcis ikke understøtter de seneste AMD CPU'er, selvom det sikkert kunne, hvis Asus gad at opdatere BIOS'en.
Men jeg tror at jeg har fundet en billig løsning ved at købe et forholdsvis billigt bundkort, hvor jeg kan genbruge alt andet hardware, så kan jeg senere stoppe en Phenom II i maskinen, et nyt grafikkort og måske 4-8GB RAM ekstra i, når jeg skifter til Windows 7.
Mit største "problem" er i virkeligheden blot at jeg gerne vil være lidt fremtidssikret, så jeg ikke skal købe helt ny computer, men samtidig er det kun Mirror's Edge der hoster en smule på maskinen, men jeg kunne selvfølgelig lade være med at køre spillet i full-HD.
#14019 Kiksmann 16 år siden
#14020 Kiksmann 16 år siden
Totalt fedt TV :D
Læste lige dine anmeldelser igennem, syntes det er en god ide at du har sat en trailer ind under hver anmeldelse. Way to go.
Beklager dobbelt post, men det gik lidt galt da jeg opdaterede tidligere indlæg.