Gravatar

#14021 filmz-Utyske 16 år siden

#14019 -

I øjeblikket koster bundkortet, jeg har kig på, omkring 500 kr. - så kan jeg genbruge ALT andet i computeren. Oveni dét kommer prisen på en Phenom II, udgaven der kun bruger 65W strøm, hvilket er omkring 1100 kr. - en samlet pris på ca. 1600 kr.

Skal jeg op i i7, koster CPU'en min. 1800 kr. og så skal jeg samtidig købe både bundkort og RAM. Jeg skal ikke gøre mig klog på hvilket chipset der er sagen til Intel, men det billigste bundkort koster små 700 kr. og så skal jeg lige smide 600 kr. oveni til RAM, altså 1500 kr. mere. Når det så er på plads, skal jeg lige smide 6-800 kr. ekstra, fordi jeg også skal opgradere min PSU, da den er købt med fokus på et system der ikke bruger ret meget strøm. :)

Så jo, jeg vil ganske sikkert få meget mere ydelse, men til en langt højere pris og som tingene ser ud i øjeblikket, er jeg ikke sikker på at jeg får brug for den ekstra ydelse, fordi tingene kører jo ganske fint på min nuværende computer, jeg vil bare lige sikre mig, at jeg kan lave en billig opgradering og holde liv i den nuværende maskine 1-2 år længere, før jeg sikkert skal udskifte hele indmaden.

#14020 -

Takker. :) Ja, jeg synes at siden blev lidt kedelig, hvis det hele var tekst, så jeg prøvede at pifte tingene lidt op med lidt billeder og trailers. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#14022 Skeloboy 16 år siden

Sidder lige og får et overblik over hvilke film, jeg skal have set inden 7. marts...normalt plejer jeg at downloade oscar-filmene, men sådan bliver det ikke denne gang.

Er kommet frem til det her(og det er bedste film, hovedroller og manuskript, jeg går efter):

Biograf
Nine, 14-01
The Road, 28-01
Up In The Air, 28-01
Precious, 04-02
Invictus, 25-02
A Single Man, 04-03

DVD
Inglorius Basterds
Up, 02-02
A Serious Man, 9-02
The Hurt Locker, 23-02
Julie & Julia, 23-02
District 9, 29-12

Så er der to film, der får premiere efter showet:
The Lovely Bones, 11-03
An Education, 22-04

Og Crazy Heart, som jeg ikke kan finde ud af, hvornår kommer.

Er der flere bud på film, man skal se for at være med? :)
Der er også en del af Golden Globe-filmene
Gravatar

#14023 Kiksmann 16 år siden

Lige et kort indslag til vores klima snak der var igår: http://politiken.dk/klima/klimapolitik/article8641...

Nu bliver jeg nød til at spørge: Hvor er Obama's løftede pegefinger når det virkelig gælder? I hans egen r** er den, manden har ingen genslagskraft, og det beviser han endnu engang. Ærgeligt at man har brugt (læs spildt) så mange penge på en flok arrogante politikere.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#14024 davenport 16 år siden

Sidder og laver backup. Hold da kæft det tager lang tid. Og så gik computeren ud midt i det hele, så jeg er lige startet forfra... grrr

Senere skal jeg ha W7 ind i stedet for, og dyret skal i den anledning formateres. Det bliver rart med en frisk omgang..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14025 filmz-jonasgr 16 år siden

#14022 The White Ribbon skal jeg i hvert fald se, men jeg kan ikke rigtigt finde ud af om den kun bliver sendt hos Dagmar eller de kan få taget sig sammen til at vise den i et større antal biografer.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14026 Skeloboy 16 år siden

#14025 - kan se du bor i Odense. Den bliver også vist i Cafe biografen fra d 21. januar
Gravatar

#14027 filmz-jonasgr 16 år siden

#14026 Cool, så er det bare Kino.dk der ikke har opdateret deres hjemmeside.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14028 lagoni 16 år siden

#..27 - kino.dk dækker ikke CafeBiografen.

Jeg sidder og lader som om jeg skriver opgave, mens jeg spiser Skipper Piber (fakta har fået de rigtige i æsker) og laver facebook-quizzer.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#14029 MOVIE1000 16 år siden

Jeg er lige blevet færdig med mine nye video til youtube, denne gang er det fra Harry Potter, det er en trailer til hver enkel film, som er samlet, den første video viser fra år 1 til og med år 4, den anden er fra år 5 - 7
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14030 tiany 16 år siden

Har nydt sneen og den varme te og nyder nu ilden i brændeovnen :)
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: