Gravatar

#14111 lagoni 16 år siden

Der skal ikke creme fraiche e.l. i :) Jeg bruger normalt bare avocado, chili, salt/peber, måske lidt tomat og som regel hvidløg.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#14112 dyg 16 år siden

Der skal *bøvs* en smule creme fraiche/a38.. i, men *bøvs* ikke så meget.

Ps. Damn det var god *bøvs* burger!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14113 Petrescu 16 år siden

Jeg har netop set Charlotte Sachs Bostrup lege snobbet filmanmelder på Premiere. Jøsses H. Kristus.
Gravatar

#14114 Kruse 16 år siden

#14113: Ja, hun var godt nok ikke for klog at høre på!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#14115 Petrescu 16 år siden

# 14114
Jeg håber meget på at DR ansætter en fast anmelder på Premiere, for det rotationsprincip, hvor danske skuespillere og instruktører skal kysse dansk filmindustris bagdel bliver jeg træt af i længden. Og hvorfor skal man trættes med deres egen filmsmag og x antal minutter med at vise klip fra disse? Jeg ved godt at det er for at sætte deres vurdering i relation, men hvad nytter det når det konstant er en ny person hver gang?
Gravatar

#14116 Kruse 16 år siden

#14115: Helt enig! Der er ingen kontinuitet i bedømmelserne, og så er det fleste af disse vikarer virkelig elendige som anmeldere, og kan hverken udtrykke deres mening fornuftigt eller udtrykke styrker og mangler ved en given film. Der har været et par anmeldere der har været interessante at høre, f.eks. Lone Scherfig, men jeg vil nu langt hellere have en fornuftigt anmelder i hvert program, end dette åndsvage rotationsprincip.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#14117 jessup 16 år siden

Sidder og kigger lidt på japanske knive på nettet vel og mærke en type som jeg ikke har brug for men må have. Den halve sjov er at læse om de forskellige stål typer og brugeranmeldelser - lidt en hobby er det belvet. Jeg laver ikke sushi så det skal være en type der kan bruges med nogen form for fornuft i min madlavning - i dette tilfælde en Sujihiki (Slicer - smal kniv til primært fisk og kød). Det skal være en let forsinket gave til mig selv.

This is just until June
Gravatar

#14118 filmz-Utyske 16 år siden

Med alt det her med 3D, er det sikkert skrevet før, men.. kan man bruge de samme briller, uanset hvilket et af systemerne biografen bruger?
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#14119 cyberzed 16 år siden

Snakes on a plane på Zulu...nu har jeg haft den kørende i cirka 30 min og jeg er ved at kede mig ihjel over den.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#14120 Steffan Rasmussen 16 år siden

cyberzed (14119) skrev:
Snakes on a plane på Zulu...nu har jeg haft den kørende i cirka 30 min og jeg er ved at kede mig ihjel over den.

Vær du bare glad for at du ikke betalte penge for at se den i biografen som visse andre.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: