Prøver på at regne ud, hvor meget jeg vil få udbetalt pr måned i det nye år.. Men det har jeg hermed opgivet :)
Da jeg tidligere på dagen gik min skattemappe igennem opdagede jeg, at renterne fra mit SU-lån ikke fremgik af årsopgørelsen for '09, så det er et fradrag på omkring 15-20k (dette års renter + renter påløbet i studietiden, da det er første år, at jeg afdrager på lånet), der gerne skulle komme trillende ind på kontoen i foråret '10.
Nu vil jeg snart lave et par burgere (selvom det kræver, at jeg smutter hen til tanken for at købe noget creme fraiche til guacamolen).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#14101 Lady Arwen 16 år siden
Så står den på god julemusik :D Lige fundet bl.a. Vil du være min i nat - temaet til Juletestamentet - altid godt kunne lide den sang! :)
#14102 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14103 lagoni 16 år siden
#14104 davenport 16 år siden
Nu skal jeg trøstes!
#14105 danschier.dk 16 år siden
#14106 Skeloboy 16 år siden
#14107 mr gaijin 16 år siden
#14108 dyg 16 år siden
Da jeg tidligere på dagen gik min skattemappe igennem opdagede jeg, at renterne fra mit SU-lån ikke fremgik af årsopgørelsen for '09, så det er et fradrag på omkring 15-20k (dette års renter + renter påløbet i studietiden, da det er første år, at jeg afdrager på lånet), der gerne skulle komme trillende ind på kontoen i foråret '10.
Nu vil jeg snart lave et par burgere (selvom det kræver, at jeg smutter hen til tanken for at købe noget creme fraiche til guacamolen).
#14109 lagoni 16 år siden
#14110 Skeloboy 16 år siden