Gravatar

#14101 Lady Arwen 16 år siden

Så er alle julegaverne vist købt - så skal de bare pakkes ind :/

Så står den på god julemusik :D Lige fundet bl.a. Vil du være min i nat - temaet til Juletestamentet - altid godt kunne lide den sang! :)
Doctor Who <3
Gravatar

#14102 elwood 16 år siden

Den har ståetpå Diana Krall's: Christmas songs uafbrudt i julen her hos mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14103 lagoni 16 år siden

Jeg stødte på "...and Philosophy"-bøgerne i dag, der er en hel del interessante bøger om film, serier, musik og en masse andet.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#14104 davenport 16 år siden

Min svigerfar kom (uventet) forbi med et vognlæs træ til brændeovnen. Det betød manuelt arbejde... For mig!!
Nu skal jeg trøstes!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14105 danschier.dk 16 år siden

Nu er man kun mand en gang i livet, så det er vel ok at sige: hold kæft nogle gode lunge hun har! til dette billede: http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article1...
Gravatar

#14106 Skeloboy 16 år siden

#14013 - har Simpsons og Seinfeld...de er ganske ok
Gravatar

#14107 mr gaijin 16 år siden

Bacontærte.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#14108 dyg 16 år siden

Prøver på at regne ud, hvor meget jeg vil få udbetalt pr måned i det nye år.. Men det har jeg hermed opgivet :)

Da jeg tidligere på dagen gik min skattemappe igennem opdagede jeg, at renterne fra mit SU-lån ikke fremgik af årsopgørelsen for '09, så det er et fradrag på omkring 15-20k (dette års renter + renter påløbet i studietiden, da det er første år, at jeg afdrager på lånet), der gerne skulle komme trillende ind på kontoen i foråret '10.

Nu vil jeg snart lave et par burgere (selvom det kræver, at jeg smutter hen til tanken for at købe noget creme fraiche til guacamolen).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14109 lagoni 16 år siden

#..08 - hvorfor putte creme fraiche i guacamole? Det må tage smagen fra avocadoerne.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#14110 Skeloboy 16 år siden

#14109 - der skal da lidt creme fraiche i...et par spiseskeer..men man kan jo også bruge A38, Ymer, Yoghurt Natural eller Ylette..:)

Skriv ny kommentar: