Og det værste af det hele er, at det ville intet gøre mig overhovedet, hvis bare jeg kunne ligge derhjemme på sofaen med kæresten og spille noget Assassins Creed II eller se en god film (eller fem), men når man bliver spurgt om ikke man vil køre sin søster på arbejde og hente hende igen, så er man jo næsten nødt til at sige ja, af ren jule-barmhjertelighed !
Så nu sidder jeg i mine forældres hus og venter på at skulle køre hende lige om snart, og så skal jeg hjem, og om nogle timer afsted igen for at køre hende hjem.. Og hvis det vejr her fortsætter, så skal det nok blive en besværlig tur - også selvom den foregår i en Landcruiser..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Min svigerfar kom (uventet) forbi med et vognlæs træ til brændeovnen. Det betød manuelt arbejde... For mig!! Nu skal jeg trøstes!
Send venligst manden forbi mig næste gang :)
Ellers er vi blevet helt juleklar. Træet skal blot pyntes, men det vil vi først imorgen sammen med ungerne. Sidder og håber på at sneen ikke begynder at smelte imorgen, gider ikke sne sjap :p
#14153 Jeg er kun medlem af en a-kasse, som nyuddannet så jeg ikke rigtig formålet med fagforeningen da jeg jo allerede er arbejdsløs og a-kassen kan tilbyde mig samme rådgivning om dette. At jeg med hensyn til min uddannelse, nok burde have meldt mig ind i akademikernes a-kasse er så noget andet. Men de er vist ikke ligeså gode til at få folk i arbejde og så slap jeg også for at køre til Århus eller Odense hver gang jeg skal have møde med dem. Med ASE kan jeg nøjes med at køre til Kolding.
Har lige set Find Nemo og Løvernes Konge - Ja i anledning af julen er den barnlige sjæl fundet frem :)
Efter at have set Cars og Wall-E på BD inden for den sidste uge, virkede billedesiden på Find Nemo desværre lidt flad på DVD. Men stadig en rigtig god film og hvem elsker ikke Dory. Og underlig nok får jeg lyst til at prøve Crush's Coaster (Disneyland Paris) igen, til trods for, at jeg har fået det skidt hver gang jeg har prøvet den.
Kender I det når man sætter en film på og man så straks føler sig sendt tilbage til første gang man så den? Sådan har jeg det med Løvernes Konge, lige så snart filmen starter føler jeg mig hensat til dengang jeg var 10 og så filmen i biografen med hele familien - det var dengang vi stod i kø helt ud på gaden for at komme ind og se Disney film i biografen. Jeg husker tydeligt hvor fascineret jeg var og det er jeg stadig den dag i dag, den er simpelthen en af verdens bedste film! Den har det hele tragedie, kærlighed, humor og action, en fantastisk billedeside og musik som giver mig kuldegysninger. Jeg håber virkelig at BD-udgaven vil indeholde et 7.1 lydspor så jeg virkelig kan få biograf-fornemmelsen. Og hvis man ikke føler tårerne i øjenkrogen da Mufasa dør, så er man simpelthen en kold skid! Hvis jeg skal sige en lille negativ ting, så kunne jeg godt undvære "Morning Report" sangen som er på Special Edition DVDen - der savner jeg lidt bio-udgaven, så jeg håber, det er den oprindelige udgave som kommer på BD. Når det var vist den kærlighedserklæring :)
#14157 Aladdin blir jeg også altid i godt humør af (gode sange man kommer i godt humør af One Jump ahead f.eks. har jeg altid godt kunne li) ikke mindst Robin Williams, godt nok mester han de afdæmpede roller, men nogen gange er det rart og se ham udfolde sig helt på det skrupskøre plan, nød den meget som barn, og gør stadigvæk, bare ærligt der intet voice recordings er med ham på dvd boksen.
Elsker og se skuespillerne når de står og laver stemmerne til karakterne i filmen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14151 HonoDelLoce 16 år siden
Og det værste af det hele er, at det ville intet gøre mig overhovedet, hvis bare jeg kunne ligge derhjemme på sofaen med kæresten og spille noget Assassins Creed II eller se en god film (eller fem), men når man bliver spurgt om ikke man vil køre sin søster på arbejde og hente hende igen, så er man jo næsten nødt til at sige ja, af ren jule-barmhjertelighed !
Så nu sidder jeg i mine forældres hus og venter på at skulle køre hende lige om snart, og så skal jeg hjem, og om nogle timer afsted igen for at køre hende hjem.. Og hvis det vejr her fortsætter, så skal det nok blive en besværlig tur - også selvom den foregår i en Landcruiser..
#14152 Kiksmann 16 år siden
Send venligst manden forbi mig næste gang :)
Ellers er vi blevet helt juleklar. Træet skal blot pyntes, men det vil vi først imorgen sammen med ungerne. Sidder og håber på at sneen ikke begynder at smelte imorgen, gider ikke sne sjap :p
#14153 Skeloboy 16 år siden
men burde du ikke være medlem af DJØF eller DM eller noget?Glem det...det er jo fagforeninger, ikke A-kasser...
#14154 tiany 16 år siden
At jeg med hensyn til min uddannelse, nok burde have meldt mig ind i akademikernes a-kasse er så noget andet. Men de er vist ikke ligeså gode til at få folk i arbejde og så slap jeg også for at køre til Århus eller Odense hver gang jeg skal have møde med dem. Med ASE kan jeg nøjes med at køre til Kolding.
#14155 Skeloboy 16 år siden
#14156 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#14157 tiany 16 år siden
Efter at have set Cars og Wall-E på BD inden for den sidste uge, virkede billedesiden på Find Nemo desværre lidt flad på DVD. Men stadig en rigtig god film og hvem elsker ikke Dory. Og underlig nok får jeg lyst til at prøve Crush's Coaster (Disneyland Paris) igen, til trods for, at jeg har fået det skidt hver gang jeg har prøvet den.
Kender I det når man sætter en film på og man så straks føler sig sendt tilbage til første gang man så den? Sådan har jeg det med Løvernes Konge, lige så snart filmen starter føler jeg mig hensat til dengang jeg var 10 og så filmen i biografen med hele familien - det var dengang vi stod i kø helt ud på gaden for at komme ind og se Disney film i biografen. Jeg husker tydeligt hvor fascineret jeg var og det er jeg stadig den dag i dag, den er simpelthen en af verdens bedste film! Den har det hele tragedie, kærlighed, humor og action, en fantastisk billedeside og musik som giver mig kuldegysninger. Jeg håber virkelig at BD-udgaven vil indeholde et 7.1 lydspor så jeg virkelig kan få biograf-fornemmelsen.
Og hvis man ikke føler tårerne i øjenkrogen da Mufasa dør, så er man simpelthen en kold skid!
Hvis jeg skal sige en lille negativ ting, så kunne jeg godt undvære "Morning Report" sangen som er på Special Edition DVDen - der savner jeg lidt bio-udgaven, så jeg håber, det er den oprindelige udgave som kommer på BD.
Når det var vist den kærlighedserklæring :)
#14158 MOVIE1000 16 år siden
#14159 elwood 16 år siden
Elsker og se skuespillerne når de står og laver stemmerne til karakterne i filmen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14160 filmz-Bruce 16 år siden
Jep!