Kæresten er i Jylland, og jeg kan ikke falde i søvn. Sidder og ser Evil Dead på TV2 Film og overvejer at bage en kage (jeg hører, at det skulle være et godt tidspunkt her midt om natten...)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Men selvom voksne og særligt opmærksomme børn kan se forskel på de spiselige og de absolut ikke-spiselige LEGOklodser, skal der ikke megen forældreerfaring til for at forestille sig, hvor galt det kan gå, hvis et lækkersultent barn fejlagtigt tror, at alle LEGOklodser kan spises.
Derfor er de spiselige legoklodser, Kellogg’s Fun Snacks, ”Snack Stacks”, blevet tildelt årets ”Indlysende Fare”-pris af Consumers International.
Damn it. Var lige ude at løbe en tur og har så fundet ud af at jeg på en eller anden måde har mistet mine nøgler på turen. Så jeg måtte bryde ind i min lejlighed (hvilket ikke er så svært) og har nu ingen nøgler. Og at finde dem bliver nok meget svært.
Håber et bad vil få mig i bedre humør
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#2831 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2832 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#2833 filmz-Bruce 16 år siden
Ok, nu er den røget i kurven, så må jeg se. Han har trods alt lavet rigtig gode film. Tak :)
#2834 filmz-Le Samouraï 16 år siden
#2835 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#2836 davenport 16 år siden
#2837 Highland Park 16 år siden
LEGO vinder pris for dårlig ide
Mmm... spiselige legoklodser... 8)
#2838 Takfornu 16 år siden
#2839 tiany 16 år siden
#2840 filmz-jonasgr 16 år siden
Håber et bad vil få mig i bedre humør
'Cause I'm evil"