Gravatar

#2831 elwood 16 år siden

Cut'n paste teksten i ny mail og send den til vedkomne 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2832 filmz-jonasgr 16 år siden

Jo det er selvfølgelig en mulighed, troede måske bare der var en eller anden smart måde at gøre det på :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2833 filmz-Bruce 16 år siden

#28-27+28+29!

Ok, nu er den røget i kurven, så må jeg se. Han har trods alt lavet rigtig gode film. Tak :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2834 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Kæresten er i Jylland, og jeg kan ikke falde i søvn. Sidder og ser Evil Dead på TV2 Film og overvejer at bage en kage (jeg hører, at det skulle være et godt tidspunkt her midt om natten...)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#2835 filmz-jonasgr 16 år siden

Og jeg som synes at det var mærkeligt da min tidligere værelseskammerat begyndt at bage en kage ved midnat. :)
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2836 davenport 16 år siden

Er sulten, træt og beskidt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2837 Highland Park 16 år siden

LEGO har vundet en forbruger-"Razzie" ;):
LEGO vinder pris for dårlig ide
Men selvom voksne og særligt opmærksomme børn kan se forskel på de spiselige og de absolut ikke-spiselige LEGOklodser, skal der ikke megen forældreerfaring til for at forestille sig, hvor galt det kan gå, hvis et lækkersultent barn fejlagtigt tror, at alle LEGOklodser kan spises.

Derfor er de spiselige legoklodser, Kellogg’s Fun Snacks, ”Snack Stacks”, blevet tildelt årets ”Indlysende Fare”-pris af Consumers International.

Mmm... spiselige legoklodser... 8)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2838 Takfornu 16 år siden

Bruce - hvordan gik det med testen af Samsung BD-P2500, skal jeg smide en bestilling afsted ?
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#2839 tiany 16 år siden

Sidder og skriver julekort, det er da monster-hyggeligt... skal snart på arbejde så jeg kan tjene nogle penge til julegaver
Valar morghulis
Gravatar

#2840 filmz-jonasgr 16 år siden

Damn it. Var lige ude at løbe en tur og har så fundet ud af at jeg på en eller anden måde har mistet mine nøgler på turen. Så jeg måtte bryde ind i min lejlighed (hvilket ikke er så svært) og har nu ingen nøgler. Og at finde dem bliver nok meget svært.

Håber et bad vil få mig i bedre humør
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: