Gravatar

#14171 dyg 16 år siden

#14166 - En kombination af Vejle, Jelling og Gadbjerg.

Og jeg faldt lige over en computer, der var online!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14172 Wangsgaard 16 år siden

sidder og keder mig på arbejdet!!!

Hvis i også keder jer
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#14173 tiany 16 år siden

Er kommet hjem til svigermekanikken hvor julen skal holdes. Vi har lige pyntet juletræ så nu vil vi slappe lidt af :)
Valar morghulis
Gravatar

#14174 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg er på LOL-land, nede hos mine forældre og heldigvis er det sidste gang jeg skal tage turen med toget herned. Mand, der var mange mennesker med.

Så skal i morgen og 1. juledag bare klares, så skal jeg heldigvis sjældent herned igen, da mine forældre har fået solgt deres hus.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#14175 filmz-jonasgr 16 år siden

Så er første juleaften klaret og fem glade og meget søde børn. De fik gaverne til eftermiddagskaffe, således vi kunne spise i fred.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14176 Lady Arwen 16 år siden

Glædelig jul til jer alle!
Doctor Who <3
Gravatar

#14177 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg har lige puttet min USB-fætter i mine forældres computer, fordi jeg skulle checke min konto og opdagede, at en stor del af mine gamle filmanmeldelser, som jeg ikke kunne finde, ligger derpå. :)

Så bliver der snart smidt lidt mere indhold på min hjemmeside.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#14178 tiany 16 år siden

Har lige fået middagsmad som her i svigerfamilien består af æbelskiver juleaftensdag - der skal jo være plads til alt den gode mad i aften.

Må sige det er en meget mærkelig jul fordi jeg slet ikke har set mine forældre i julemånenden, men de har da sendt en julehilsen fra New Zealand.
Valar morghulis
Gravatar

#14179 gi-jones 16 år siden

Så tager jeg hjem til mor. Glædelig jul røvhuller!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#14180 tiany 16 år siden

Har lige set gi-jones' film Madding - episk :)
Så mangler jeg bare Brutal Incasso
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: