Gravatar

#14231 gi-jones 16 år siden

Hmm. Så har jeg måske misforstået noget...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#14232 filmz-jonasgr 16 år siden

Fik lige set "Badlands" og jeg er ret sikker på at jeg faktisk har set den før. De første 20-30 minutter kunne jeg i hvert fald huske. Nå men i hvert fald en ganske god film under alle omstændigheder.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14233 Bobby Singer 16 år siden

Blev vækket her for en time siden og fik at vide at min bedstefar lige er død.
Idjit
Gravatar

#14234 filmz-jonasgr 16 år siden

Brian Orndorfs - The 25 Best Films of 2000-2009 (Part 5)

Kill Bill kan jeg ikke se det store i, men resten af filmene er allesammen rigtig gode.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14235 evermind 16 år siden

#14233 Jeg kondolerer. :( Var I tæt?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#14236 MOVIE1000 16 år siden

#14233 : ( kondolerer hva døde han af?
det må da være et helvede at vågne op til sådan en nyhed :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14237 Bobby Singer 16 år siden

#14235 og 14236 Han sov heldigvis stille ind og nej det er bestemt ikke en rar måde at starte dagen på, men jeg er nu mest bekymret for min mormor, det er stadig ikke gået helt op for hende at han ikke er her mere. :(
Idjit
Gravatar

#14238 dyg 16 år siden

Jeg har tilbragt den sidste dags tid på sofaen, for at se om jeg kunne komme af med sygdommen hurtigst muligt, men det tager jo nok sin tid. Så alt jeg lavede i går var at se film og fodbold.

Det blev bl.a. til et gensyn med TDK, som jeg ikke var særligt imponeret over, da jeg så den første gang. Gensynet gjorde mig desværre ikke mere positiv, tværtimod irriterede både Bale og Ledger mig mere nu end ved første gang jeg så filmen. Nej du, giv mig hellere Batman Begins.

#14237 - Jeg kondolerer.

Da jeg selv mistede min farfar for et par år siden var det også min farmor det gik klart værst ud over. De havde jo trods alt gået op og ned af hinanden i 50 år, så det var meget hårdt for hende, at han nu var væk. Og den dag i dag har hun stadigvæk meget let til tårer, når samtalen handler om ham, og hun kommer sig jo nok aldrig over det.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14239 elwood 16 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14240 Skeloboy 16 år siden

#14233 - det var trist, men heldigvis lyder det til, at det gik smertefrit.

I dag skal jeg: se film, ligge på sofaen, skrive 3 ansøgninger...det er vist det...måske i Wagner og bytte nogle handsker og en hue, men tror simpelthen ikke jeg orker...

Skriv ny kommentar: