Gravatar

#1431 Michael Andersen 16 år siden

#1430 Stilistisk brug af farven blå i en film om Kong Arthur og ridderne af det runde bord? Mon ikke du skal kigge på hvad farven symboliserer for at finde et svar? Det tror jeg :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#1432 rockysds 16 år siden

#1431
Jo, jo, men synes nu stadigvæk, det virkede absurd overdrevet. :)
At jeg kun så den ene scene, har nok heller ikke hjulpet.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#1433 gi-jones 16 år siden

#1432: Det var nu også min tanke da jeg så den i sin tid. Virker mest af alt som om de bare ikke havde overskud til at lave realistiske kostumer. En rædderlig film i øvrigt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1434 elwood 16 år siden

Lige været inde og se Get Smart, Steve Carell gør det ret godt, men højdepunktet for mig var klart Patrick Warburton, jeg ELSKER den mands stemme, han er herlig 8-)

Tidligere i dag så jeg Dirty Harry PÅ HD, den står satme godt, når man tænker på det er en ældre film og uff Andrew Robinson spiller godt som Scorpio, havde helt glemt hans brilliante spil, ku kun huske scenen
hvor Han betaler for at blive slået til Plukfisk
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1435 Michael Andersen 16 år siden

#1432
Man kan selvfølgelig diskuterer om det er godt eller skidt, men når farven optræder så mange steder er det et stilvalg, en bevidst stil/overdrivelse som passer til filmen og dens indhold, akkurat ligesom blå også præger denne film.

#1433 Hvorfor valgte de så ikke bare realistiske jordfarver i stedet for en iøjefaldende blå? Derfor = det er ikke realisme "First Knight" går efter. Richard Gere som Lancelot?! ;) Men jeg er enig i at filmen ikke er særlig god :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#1436 tiany 16 år siden

Er lige kommet hjem fra høstfest, det var lidt tamt, i forhold til de julefrokoster der bliver holdt på vores arbejde, men alligevel meget sjovt. Min chef blev ved med at ville tvinge mig til at danse men jeg vandt i sidste ende, selvom han forsøgte med replikker som: "jeg drømmer om dig om natten" - Ja tak din datter som er på min alder sidder ved siden af, nej tak!
Kom aldrig i byen, for i sidste ende var der ikke særlig mange der ville med og min veninde som skulle have været med tog hjem omkring 0.30 fordi hun var blevet så fuld at hun kastede op på begge vores toiletter. Men hun nægtede stadigvæk at hun var det mindste påvirkede?!
Valar morghulis
Gravatar

#1437 Bony 16 år siden

Opkast, påtrængende chefer, uhæmmet druk.. Høstfest og halbal er bare toppen!!

Loving' it! :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1438 filmz-Bruce 16 år siden

Ligesom Len Wiseman iøvrigt også er "blå mand" med Underworld filmene og Die Hard 4. Men ok det er jo mere den grundliggende farvetone for filmene der er ændret og ikke selve settings, tøj og arkitektur, som fremstår blå.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1439 Takfornu 16 år siden

# 1429 Takker - det er der også behov for :-/
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1440 filmz-Bruce 16 år siden

En kvinde bankede lige op i mig, altså i min bil, på motorvejen. Kun materiel skade heldigvis, men irriterende.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: