Gravatar

#1441 tiany 16 år siden

#1440 Irriterende, de fleste kvinder er elendige bilister
Valar morghulis
Gravatar

#1442 Michael Andersen 16 år siden

#1441 Du elsker film og mener at kvinder er elendige bilister! Er du sikker på at du ikke er en mand? ;D
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#1443 elwood 16 år siden

Sidder og ser Heroes som jeg lånte af gi-jones, fed serie, indtil videre er jeg sku hooked på den.

Rart og se Masi Oka i en mere alvorlig rolle, end alle hans slapstick roller.

Og Diana Krall's Girl In the Other Room blev brugt jeg snedigt i et afsnit hehe, det sådan noget jeg lige bed mærke i.

nå men jeg vil tilbage til tv'et.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1444 Highland Park 16 år siden

#1440: Det ville da også være groft, hvis hun bankede op i dig, sådan rigtigt.
Men når først østrogenmassen flyder som lava...

Og ja, det er sgu træls, når folk kører med skyklapper for øjnene.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1445 tiany 16 år siden

#1442 *Tjekker lige efter* Nope 100% kvinde

Ja jeg ved jeg er total underlig, men kvinder er altså nogle af de bilister jeg bander mest over når jeg selv kører bil. Vi oplevede i sidste uge, at der lå en varevogn foran os på motorvejen som nægtede at trække til højre selvom der var masser af plads, vi blinker en gang med lyset for at gøre opmærksom på at vi gerne vil forbi og hvad gør idioten - klodser bremserne! Nåede heldigvis at reagere. 20 km senere da vi skal af motorvejen og derfor kommer op på siden af varebilen, så viser det sig at det er en kvinde der sidder og taler i mobiltelefon.
Valar morghulis
Gravatar

#1446 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Vandt lige en stak gamle numre af Video Watchdog på eBay. Desværre blev jeg overbudt på nummer ét, som var det, jeg mest havde kig på. Jeg brugte en sniper, men havde ingen fornemmelse af, hvor højt buddene ville gå. En lille påmindelse til mig selv om altid at gøre hjemmearbejdet ordentligt i forbindelse med sådan noget.

Og så ser jeg lige, at SBS starter med sæson 4 af Battlestar Galactica om 15 minutter. Yay! Så er der mulighed for at forstå den halvdel, jeg ikke kunne høre i de elendige kopier, kæresten tvang mig til at downloade, da de blev sendt i US. :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#1447 mr gaijin 16 år siden

#1435 Det kan jo være, at de tilfældigvis fik et utroligt godt tilbud på rigtig mange meter blåt stof og blå maling :p
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#1448 tiany 16 år siden

Hvad laver du nu? - absolut ingenting. Tager på arbejde om lidt. Var til møde på uni i formiddags, med det resultat at vi nu har lavet hele vores disposition for vores del af Kina-bogen om, men det skal nok gå.
Valar morghulis
Gravatar

#1449 filmz-jonasgr 16 år siden

venter på en pakke og søger bolig. Mega irriterende og dårligt at Universitetet ikke kan sørge for bolig til udvekslingstuderende.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1450 Michael Andersen 16 år siden

#1447 Ja det kunne være. Måske et overskudslager fra en Star Trek-serie ;)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: