Undrer mig over hvorfor flere og flere af hunkønnet på min facebook-venneliste begynder at skrive farver i deres ehm.. Den der "hvad laver du nu"-status-tingest.. Og ikke vil ud med hvorfor..
Personligt tror jeg det gælder farven på deres yndlingsdildo.. Og det står ved magt til det modsatte er bevist !
Det gør de også ved mig og jeg har heller ikke fundet ud af hvad det går ud på og jeg er endda en kvinde :D
wimmie (14438) skrev:
Apropos tåbelige serier... nu hvor vi har fået tv-kanaler (efter 3 år uden) har Hr. Husbond fundet ud af at TV2 alt for ofte sender Klovn... Er jeg den eneste der ikke synes den serie er specielt sjov? Nåja, jeg kan da godt trække på smilebåndet engang imellem, men generelt synes jeg bare den er irriterende.
Sidder lige hjemme, og er i gang med lidt frokost. Men skal tilbage på Ramsdal igen, og nu skal jeg lave slet ingenting...for har egentlig fået et løntilskudsjob, men ikke underskrevet endnu...så håber satme snart jeg kan få fat på dem, så jeg kan komme væk fra Ramsdal
Sidder lige hjemme, og er i gang med lidt frokost. Men skal tilbage på Ramsdal igen, og nu skal jeg lave slet ingenting...for har egentlig fået et løntilskudsjob, men ikke underskrevet endnu...så håber satme snart jeg kan få fat på dem, så jeg kan komme væk fra Ramsdal
Jeg går så i gang med 6 uger hos Ramsdal fra næste uge :/
Første gang jeg så klovn synes jeg det var meget dårligt og ikke særligt sjovt. Men nu synes jeg det er godt og meget underholdende.
Sidder på skolen og skal til at lave lidt arbejde, og udnytter internettet som stadgivæk er væk der hjemme. Synes det er været uroligt hårdt at være i skole idag!!!
Sådan sgu...fik fat på dem fra Kommunikation, skal lave papirerne i morgen...er færdig på det her lortested...men det er jo meget smart, det opfordrer hvertfald til, at man kommer væk så hurtigt som muligt...
#14451 tiany 16 år siden
Det gør de også ved mig og jeg har heller ikke fundet ud af hvad det går ud på og jeg er endda en kvinde :D
Klovn er ikke sjov
#14452 Skeloboy 16 år siden
Det er den tihvertifald!!!
#14453 HonoDelLoce 16 år siden
Udover selvfølgelig Kanal 4, så findes der ikke noget i fjernsynet, der får mig til at skifte hurtigere end hvis EPG'en siger Klovn.. Føj!
#14454 tiany 16 år siden
Jeg går så i gang med 6 uger hos Ramsdal fra næste uge :/
#14455 Wangsgaard 16 år siden
Sidder på skolen og skal til at lave lidt arbejde, og udnytter internettet som stadgivæk er væk der hjemme.
Synes det er været uroligt hårdt at være i skole idag!!!
#14456 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14457 HonoDelLoce 16 år siden
Der kan man bare se..
Man bliver virkelig dummere med alderen ..
:P
#14458 Wangsgaard 16 år siden
Hahhha...! Så er det godt jeg ikke er så gammel endnu :P
#14459 intak 16 år siden
Er på arbejde, lysten til at arbejde holder desværre stadig ferie.
#14460 Skeloboy 16 år siden