Gravatar

#14441 Thomsen 16 år siden

#14438 - Jeg bryder mig heller ikke specielt om Klovn. For mig er den tåkrummende pinlig. Det er selvfølgelig det, der gør, at andre synes, den er sjov, men jeg bliver bare irriteret. Desværre fik kæresten den komplette boks til jul...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14442 danschier.dk 16 år siden

Sidder og ser Edtv på TV3. Fantastisk film, og Ron Howard bedste, hvis man spørg mig!

Men når det kommer til stykket, så er Trumanshow lige en tand bedre. Ved ikke helt hvorfor. Er der nogen der har nogen bud?
Gravatar

#14443 wimmie 16 år siden

Godt jeg ikke er alene om ikke at kunne lide Klovn :p

Jeg synes at The Truman Show havde mere dybde og var mere satirisk - og så var humoren mere ironisk. EdTV var da meget underholdende men den var mere ordinær - det samme var humoren i den og den meget kliche-agtige kærlighedshistorie.

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#14444 elwood 16 år siden

Det der gør Trueman show så go er, at Karakteren fra start af ikke ved han blir filmet og at hans liv er en stor iscenesættelse.

I Edtv er vores karakter jo klar over det fra starten af, så det er en lidt anden genre vil jeg sige.

I Trueman show er hele spørgsmålet med, hvor langt er man villig til og gå for underholdningens pris, et større emne, og så er den ja mere satirisk, fordi konceptet er så langt ude... ja og dog, der er sket meget med reality tv gennem årene, men ligefrem og iscenesætte en person liv er ret vild.

Slutscenerne er også vidt forskellige, og vise forskellige karaktere, hvor de i Edtv til sidst fremstilles som usympatiske, og onde, er de i Trueman show ikke så slemme igen, han får jo valget til sidst, da han kommer frem til sandheden, og står over for sit store valg.

Peter Weirs Vision er bare en hel del mere tiltalene for mit vedkomne 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14445 lagoni 16 år siden

Så blev min opgave færdig! Tror jeg d anok, syne sjeg lgie nu er for træt til at bedømme det.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#14446 HonoDelLoce 16 år siden

Undrer mig over hvorfor flere og flere af hunkønnet på min facebook-venneliste begynder at skrive farver i deres ehm.. Den der "hvad laver du nu"-status-tingest.. Og ikke vil ud med hvorfor..

Personligt tror jeg det gælder farven på deres yndlingsdildo.. Og det står ved magt til det modsatte er bevist !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14447 filmz-Utyske 16 år siden

#14438 -

Du er bestemt ikke alene. Det er endnu ikke lykkedes mig at se et helt afsnit af "Klovn".
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#14448 El vez 16 år siden

wimmie (14438) skrev:
Apropos tåbelige serier... nu hvor vi har fået tv-kanaler (efter 3 år uden) har Hr. Husbond fundet ud af at TV2 alt for ofte sender Klovn...
Er jeg den eneste der ikke synes den serie er specielt sjov? Nåja, jeg kan da godt trække på smilebåndet engang imellem, men generelt synes jeg bare den er irriterende.

Klovn (og Curb for den sags skyld) irriterer mig altid grænseløst, fordi karaktererne konstant foretager idiotiske og kortsigtede beslutninger. Jeg er godt klar over, at det er hele pointen med showet, men formatet med håndholdt kamera, bruge skuespillernes rigtige navne og det hele skal virke åh så realistisk bliver fuldstændig smadret af de komplet urealistiske tåbeligheder folk foretager sig.

Det er en stinker.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#14449 Skeloboy 16 år siden

Jeg synes Klovn er ganske, ganske fedt
Gravatar

#14450 mr gaijin 16 år siden

El vez (14448) skrev:
det hele skal virke åh så realistisk bliver fuldstændig smadret af de komplet urealistiske tåbeligheder folk foretager sig.

Jeg har nu ikke noget imod konceptet, når det virker. Og det gør det som regel kun, når det ikke er komplet urealistiske tåbeligheder, men troværdige og sandsynlige tåbeligheder. Jeg kan godt se Klovn og more mig, men der er ofte langt mellem snapsene.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: