Fuck! Fik en ail til morgen om at Jobcenteret opsiger deres kontrakt med os fra 31.3. :( Hvad det kommer til at betyde, kan jeg ikke lige overskue pt., men det er belagt med rent "davenport-held"..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Efter en længerevarende pause er jeg nu tilbage igen. 500 ulæste indlæg i "Hvad laver du nu"-tråden er dog ret uoverskueligt, så hvis der står skrevet noget noget vigtigt et sted som jeg bare MÅ læse, så må det lige gentages for prins Knud. Tak og hej. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Folk er faldet i ave over Avatar og diskuterer flittigt om den skal adles, Bruce er ikke helt så imponeret, men alligevel mere imponeret over den, end over de sidste mange år i dansk politik..
Så, mere er der faktisk ikke sket :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#14501 davenport 16 år siden
Hvad det kommer til at betyde, kan jeg ikke lige overskue pt., men det er belagt med rent "davenport-held"..
#14502 cyberzed 16 år siden
#14501 Lyder som standard Baconport held :(
#14503 Bony 16 år siden
#14504 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14505 Bony 16 år siden
#14506 filmz-Bruce 16 år siden
#14503 Velkommen tilbage Orson! :)
#14507 HonoDelLoce 16 år siden
En hurtig opsummering..
Folk er faldet i ave over Avatar og diskuterer flittigt om den skal adles, Bruce er ikke helt så imponeret, men alligevel mere imponeret over den, end over de sidste mange år i dansk politik..
Så, mere er der faktisk ikke sket :)
#14508 filmz-Bruce 16 år siden
#14509 HonoDelLoce 16 år siden
Jeg er også lige blevet sleben ! :P
#14510 evermind 16 år siden