Gravatar

#2901 mr gaijin 15 år siden

#2887 2889 2890 2899>
Tak. Det er rart med noget virtuel støtte, når den reelle verden er ond mod en. Men ja, Bony, du har fuldkommen ret. Svaret vil være åbenlyst, hvis jeg stod ansigt til ansigt med min kæreste. Brusebadet er indstillet på 'frysende koldt'.

#2891 Tillykke :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#2902 rockysds 15 år siden

#2891 Tillykke med det. :)

Har selv nydt en dag med kun to timer på gymnasiet. Og så er nedtællingen til årets tidlige juleferie for alvor gået i gang. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2903 Highland Park 15 år siden

bony (2899) skrev:
Jeg håber du finder ud af hvad du skal vælge. Det lyder klassisk, men vælg med hjertet. Tit er det jo ikke de nemmeste løsninger der er de bedste. Hvis du stod ansigt til ansigt med din nuværende kæreste, ville svaret også være åbenlyst for dig. :)

Jeg er rørende enig... vælg med hjertet. :)

PS: Og tillykke til bæveren!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2904 gi-jones 15 år siden

2900: Har du ringet til dem og spurgt hvad der foregår? Med den slags beløb må de sgu bare forklare sig. Tror også at du kan kvalificere dig til en afbetalingsordning.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2905 elwood 15 år siden

Ikke nok med skattefar bringer dig vrøvl kig lige hvilket nr. dit indlæg har

2900
Happiness

8-)

Håber dog det bedste for dig i sagen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2906 filmz-Le Samouraï 15 år siden

Jeg har gjort mig nogle tanker de sidste par dage...

Jeg oplever desværre temmelig ofte, hvordan homoseksuelle venner og bekendte ikke kan holde i hånd eller kysse deres kæreste offentligt uden tilråb fra helt almindelige "sovs-og-kartoffel-danskere" - som en af dem lige har beskrevet sig selv - hvis de da ikke ligefrem får bank, for eksempel af en tilfældig taxachauffør, fordi de tillader sig at tage en vogn til et bøssediskotek. Det er tilsyneladende helt legalt at afsky homoseksuelle, og hvis man tillader sig at tale for denne gruppes rettigheder, så må man finde sig i at blive anset for at være mistænkelig, rimelig sikkert venstresnoet, garanteret vild med ungdomshuset, generelt ude på at nedbryde samfundets moralbegreber og kun et skridt fra at ville tillade pædofili!

Hvad rager det mig, tænker du sikkert, for det er jo ikke dig, der render rundt på og jager bøsser på Amager med din kølle, eller dig, der råber af de to piger, der holder i hånd på gågaden. Nej, det er det måske ikke, men det er holdninger som dem, der er kommet frem i den sidste diskussion (og de mange før), der er med til at legalisere det for de typer, der gør det - og dermed er du, som medlem af det tavse flertal også medansvarlig.

Det får mig frem til følgende, og jeg vil tillade mig at låne Kadanns ord fra et indlæg, da emnet sidst var oppe at vende for kun tre uger siden. De rammer mine tanker perfekt. Kadann skrev:

Jeg må erkende at selvom jeg har været her i nogle år efterhånden, overraskes jeg stadig lige meget over den snæversynede, homofobiske, racistiske og egoistiske stemning der bobler op til overfladen, her på filmz engang imellem.. og ikke mindst folks måder at udtrykke de holdning.

Det er sådanne øjeblikke hvor jeg overvejer om det virkelig er værd at bruge tid på at være aktiv bruger på forummet.

Det er en nok en naturlig ulempe, når man deltager i et umoderet forum. Men for mig er grænsen nået med de seneste diskussioners hadefulde indlæg, der er grundlagt i stereotyper fra fjernsynet, hvor homoseksuelle beskrives som folk med løse håndled, hvinende stemmer og en frådende seksualitet, der vil få dem til fluks at kaste sig over hvilken som helst heteroseksuel mand, der uforvarende kommer til at vende ryggen til. De fleste, der rent faktisk kender nogle homoseksuelle personligt vil kunne skrive under på, at disse stereotyper ikke har ret meget med virkeligheden at gøre. Alligevel dukker de op herinde igen og igen fra folk, der egentligt burde vide bedre. Man kan ikke engang nævne ordet "homoseksuel" i en nyhed eller tage en reel diskussion om homoseksuelles rettigheder, uden der straks bliver smidt fordomme og nedladende beskrivelser på banen. Det gider jeg ikke mere. Jeg trækker derfor stikket ud og sletter min bruger.

Farvel og tusind tak for årene. Det har været hyggeligt.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#2907 Highland Park 15 år siden

Trist... du vil blive savnet... :(

Og ja, jeg har kendt indtil flere homoseksuelle af begge køn, og de har aldrig passet ind i mange folks forestillinger om stereotyper. Faktisk har de alle været dejlige, overordentligt tolerante og godhjertede mennesker, der netop om nogen forstår, hvordan man skal behandle sine medmennesker.
Dermed ikke sagt at alle homoseksuelle er sådan, men dem jeg har kendt, kunne mange folk lære meget af.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2908 Kruse 15 år siden

Det er sgu' trist at du smutter, men jeg kan på mange måder godt forstå dig. Jeg er også ved at blive træt af de grimme diskussioner der har været oppe at køre fortiden. Folk er for fastlåse i deres stereotype holdning, og derfor har diskussionen kørt lidt for vidt efter min smag. Jeg har da også fået ændret min holdning til visse brugere, da jeg slet ikke kan udstå nogle af deres holdninger.

Heldigvis synes jeg ikke at det er så tit igen at diskussionen løber af sporet, så har jeg ikke mistet modet, og vil fortsat være medlem på filmz.

Men held og lykke fremover, og jeg håber at du får lyst til at komme tilbage til Filmz engang.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2909 tiany 15 år siden

#2906 Jeg er fuldstændig enig.
Man oplever ofte, at ligeså snart en nyhed på filmz indholder ordet homoseksuel, så udvikler tråden sig ofte fuldstændig ud af proportioner. Jeg er nået til det punkt, hvor jeg ved der er en række brugere her på Filmz som man blot ikke kan tale til fornuft. Derfor vælger jeg ofte helt at undgå tråde hvor det udvikler sig på den måde, det er ærgeligt men sådan er det jo desværre.
Man du skal have held og lykke ude i den virkelige verden - du vil blive savnet.

Men jeg vælger nu stadig at forblive på Filmz, for godt nok er der nogle brådne kar blandt brugerne, men de kan heldigvis ignorer og der er til alt held også mange venlige bruger på filmz.
Valar morghulis
Gravatar

#2910 nakalay 15 år siden

Hvad er jeg gået glip af? Kan nogen henlede til en af disse omtalte diskussioner? Det kan ikke være rigtigt, at vi er nødt til at sige farvel til intelligente medlemmer pga. intolerance. Så synes jeg, at vi bør overveje at begynde at håndhæve forummets retningslinjer i en eller anden grad.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

Skriv ny kommentar: