efter en hård og lang fødselsdag, kan jeg endelig slappe af:)
først skole så bagefter arbejde til kl 16:00 så hjem i 30 min også ud at køre for at købe en film/serie det blev til Battlestar Galactica sæson 1, jeg tog chancen da jeg havde hørt så meget godt om den, den er ok indtil videre samtidig fik jeg pizza til den, så lige nu tager jeg en slapper til Rocky II
uuh 1 år tilbage til kørekort :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg har lige et spørgsmål: I går gik jeg forbi min gamle skole, da nogle børn fik fri. Hørte en pige og en dreng der sagde noget, da var ved at forlade skolen på cykel. Dreng: "Min pik bliver mast når jeg sætter mig." Pige: Ej Mathias (grinende) ... Er den ikke lidt for stor til det."
Men jeg kan ikke forstå hvad de siger eller mener, vil I hjælpe mig?
De var vist 7. eller 6. klassere.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Puha, kommer lige fra et møde på mit arbejde hvor vi har fået at vide at vi skal igennem en nedskæringsrunde :( Det er kun lidt under et år siden vi sidst var igennem det samm og der slap min afdeling udenom. Det kan man ikke sige at vi gør i år - vi skal fyre 3 ud af 7 fuldtidsstillinger... Jeg føler mig rimelig sikker i min stilling - men 100% kan man jo aldrig være - det er noget røv - under alle omstændigheder mister jeg kollegaer :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg skal advare kraftigt mod at bruge amazon.co uk.... Det er simpelthen for nemt og for god service.. Man bruger simpelthen alt for hurtigt alt for mange penge..
Modtog i dag årets første 7 BD'er der fra.. En hurtig sammentælling viser at jeg købte 87 BD'er der igennem sidste år.. Puh ha!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Det er altid trist, sådan noget.. Især fordi man ofte får et mere nært forhold til sine kolleger end man lige selv regner med.. Og så blandet med tanken om, at der jo rent faktisk er en risiko for at man selv bliver arbejdsløs.. Puh ha..
I feel your pain :(
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#14521 tiany 16 år siden
#14522 MOVIE1000 16 år siden
først skole så bagefter arbejde til kl 16:00 så hjem i 30 min også ud at køre for at købe en film/serie det blev til Battlestar Galactica sæson 1, jeg tog chancen da jeg havde hørt så meget godt om den, den er ok indtil videre samtidig fik jeg pizza til den, så lige nu tager jeg en slapper til Rocky II
uuh 1 år tilbage til kørekort :)
#14523 evermind 16 år siden
#14524 Nicki52 16 år siden
Dreng: "Min pik bliver mast når jeg sætter mig."
Pige: Ej Mathias (grinende) ... Er den ikke lidt for stor til det."
Men jeg kan ikke forstå hvad de siger eller mener, vil I hjælpe mig?
De var vist 7. eller 6. klassere.
#14525 tiany 16 år siden
Og tillykke til Scherlund, regner med at Lagoni sender en hilsen videre hvis han ikke selv kommer forbi i aftens løb :)
#14526 dyg 16 år siden
#14527 wimmie 16 år siden
Det er kun lidt under et år siden vi sidst var igennem det samm og der slap min afdeling udenom. Det kan man ikke sige at vi gør i år - vi skal fyre 3 ud af 7 fuldtidsstillinger...
Jeg føler mig rimelig sikker i min stilling - men 100% kan man jo aldrig være - det er noget røv - under alle omstændigheder mister jeg kollegaer :/
#14528 HonoDelLoce 16 år siden
Modtog i dag årets første 7 BD'er der fra.. En hurtig sammentælling viser at jeg købte 87 BD'er der igennem sidste år.. Puh ha!
#14529 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14530 HonoDelLoce 16 år siden
Det er altid trist, sådan noget.. Især fordi man ofte får et mere nært forhold til sine kolleger end man lige selv regner med.. Og så blandet med tanken om, at der jo rent faktisk er en risiko for at man selv bliver arbejdsløs.. Puh ha..
I feel your pain :(