Gravatar

#14601 elwood 16 år siden

Det der var hvad jeg kalder godt tv! det var satme underholdende og se 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14602 Ericmase 16 år siden

Wuhuuuu! Har vundet "Hellboy 2: The Golden Army" på DVD! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#14603 Highland Park 16 år siden

Efter årtiers søgen fandt Darth Vader endelig på noget tilfredsstillende at bruge Kraften til:
http://xkcd.com/682/
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#14604 elwood 16 år siden

Yes Logmein rocks!

Har lige sparet en køretur hen til den gamle, for klikke på en knap i hans webbank, damm jeg glad for jeg fik det lagt ind på hans bærbar 8-)
Gravatar

#14605 filmzkim 16 år siden

Har lige set Marley & Me, og det er lang tid siden, at jeg har været så positivt overrasket.
2 stjerner på filmz, så jeg havde aldrig drømt om at se en film, som virker så middelmådig.
De første 3 kvarter er ikke noget specielt og helt pointeløst, men den når virkelig at folde sig ud og blive smuk. 5/6 stjerner. :)
Gravatar

#14606 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg sidder og læser lidt om en evt. opdatering til HTC Magic, der muligvis kommer snart, så den kan blive opdateret til Android 2.1.

Jeg håber at der er hold i det, fordi jeg er en kende træt af at HTC har travlt med at fokusere på Hero og Tattoo, samt at lave helt nye mobiler, i stedet for at udgive en ny ROM til de kunder der hoppede på Android tidligt.

Hvis der ikke sker noget på den front, tror jeg at jeg napper Googles Nexus One, når den kommer. Hardwaren er godt nok stadig fra HTC, hvilket også er fint nok, men softwaren kommer direkte fra Google, så er der da en god mulighed for at man hele tiden får det nyeste af det nye.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#14607 davenport 16 år siden

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14608 elwood 16 år siden

Ikke for og være kritisk men argg det satme store billeder filer 8-)
Gravatar

#14609 evermind 16 år siden

#14607 Making daddy proud since birth! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#14610 El vez 16 år siden

elwood (14608) skrev:
Ikke for og være kritisk men argg det satme store billeder filer 8-)

Du kunne evt. opgradere til detder ISDN, jeg har hørt det er superhurtigt =)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: