#14660 - Kan du ikke angive forskellige billing- og leverings-adresser? Jeg har selv tidligere købt ting på eBay via PayPal og fået dem sendt til venner i USA, og dengang var der ingen problemer med det.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Nej, desværre ikke. Der er kun det ene felt, og betalingsdelen er sat op til kun at acceptere ordrer fra USA. Det er ikke PayPal i normal forstand, hvor man logger ind først, men deres kreditkort betalingshåndtering.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Ved ikke lige hvad NE osv. betyder. Jeg er egentlig ikke så meget inde i retorikken og de forskellige forkortelser. (Jeg prøver bare at gøre mig interessant med min begrænsede viden..) Men jeg spiller på Draenor! Og jeg bærer rundt på en motherfucker af en hammer!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
I går aftes var vi ude og skøjte på dammen i Haderslev, hyggeligt men koldt. I dag har jeg så været til velkommen hjem tamtam hos en veninde som lige er kommet hjem i dag efter 3 måneder i New Zealand. Så kan jeg bare vente på at mine egne forældre kommer hjem dernede fra.
Jeg er ved at skrive til GLS om efterlevering af en pakke. Jeg har ingen anelse om hvad pokker det er for noget. Men på GLS kan jeg se at den har været igennem Kolding og vejer 8 KG. Spændende hvad det kan være.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Har lige besluttet mig for at rydde lidt op i mit Facebook-liv, så nu røg 1/3 af "vennerne" lige - måske ryger der flere senere. Men skal lige vurdere hvem jeg stadig gider at være i kontakt med og hvem det er ligegyldigt at være i kontakt med.
Har lige besluttet mig for at rydde lidt op i mit Facebook-liv, så nu røg 1/3 af "vennerne" lige - måske ryger der flere senere. Men skal lige vurdere hvem jeg stadig gider at være i kontakt med og hvem det er ligegyldigt at være i kontakt med.
Og jeg overlevede? Jeg er beæret :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#14661 dyg 16 år siden
#14662 Thomsen 16 år siden
#14663 davenport 16 år siden
Men jeg spiller på Draenor! Og jeg bærer rundt på en motherfucker af en hammer!
#14664 tiany 16 år siden
I dag har jeg så været til velkommen hjem tamtam hos en veninde som lige er kommet hjem i dag efter 3 måneder i New Zealand. Så kan jeg bare vente på at mine egne forældre kommer hjem dernede fra.
#14665 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#14666 Neslom 16 år siden
#14667 Kiksmann 16 år siden
Ja det er om at få dækket omkostningerne ind :)
#14668 tiany 16 år siden
#14669 Lady Arwen 16 år siden
#14670 wimmie 16 år siden
Og jeg overlevede? Jeg er beæret :D