Jeg fik et par hørebøffer med mic af Obersten i dag. Nogle halvdyre sataner, så nu kan jeg spille WOW og snakke med de andre i stedet for at skrive. Meget lækkert! Det gav lige en dimension mere til spillet. Sødt af hende.
I morgen skal min chef ha at vide at min kollega har fået nyt job, og det er jeg ret spændt på. Ved ikke om der er et konkurrenceklausul hun skal forholde sig til osv.. Hun skal nemlig arbejde for konkurrenten. Jeg bliver foreløbig hængende, men 3 mdr. går hurtigt, og jeg skal ikke på dagpenge igen. Det har vi ikke råd til!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Vi fik ikke forlænget kontrakten. Kommunen har valgt JobDK og Ramsdahl som samarbejdspartnere i Kolding, nok fordi de er billigere. Ærgeligt, for vi har landets bedste resultater, men riget fattes penge....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#14693 Jeg har en ven, som arbejder i Ramsdahl og hold da kæft nogle historier jeg hører om dem :( Håber faneme ikke jeg bliver arbejdsløs og skal igennem deres mølle!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Så er jeg stadig forkølet og som altid bliver jeg rigtig 'mande-syg', dvs jeg synes selv det er virkelig synd for mig og at alle bør ha' medlidenhed med mig. Det er lidt kedeligt at bo alene så.
Hey, det har du ingen ret til! Det er vores måde at være syg på!! ;)
Men god bedring ... Husk at spise nogle rosenkål, det hjælper!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Sidder og stener Youtube-videor...lidt stand-up, lidt fra America's Got Talent...lidt random ting:)
[url= her udgave af Billie Jean er alt for fed[/url]...stor respekt til MJ...er ikke stor fan af ham, han har lavet ligeså meget lort som godt, men der er også et par fede guldkorn ind i mellem
Da jeg kørte hjem fra arbejde i går så jeg noget syret. Ved ikke om i kender det selskab som lejer gamle biler, under navnet "Lej et lig". I går kørte jeg forbi en begravelse forretning (ved ikke om dette er det korrekte udtryk). Foran butikken holdte der en speciel bil til kister, dem med ruder i siden og meget lang. Ved siden af bilen holdte der en anden bil, nogenlunde samme model også til kister, men var en leje bil. På siden stod der "Lej et lig"............. Synes den er lidt grov.
#14691 davenport 16 år siden
Sødt af hende.
I morgen skal min chef ha at vide at min kollega har fået nyt job, og det er jeg ret spændt på. Ved ikke om der er et konkurrenceklausul hun skal forholde sig til osv.. Hun skal nemlig arbejde for konkurrenten. Jeg bliver foreløbig hængende, men 3 mdr. går hurtigt, og jeg skal ikke på dagpenge igen. Det har vi ikke råd til!
#14692 Skeloboy 16 år siden
#14693 davenport 16 år siden
#14694 filmz-Bruce 16 år siden
#14695 Skeloboy 16 år siden
#14696 evermind 16 år siden
Hey, det har du ingen ret til! Det er vores måde at være syg på!! ;)
Men god bedring ... Husk at spise nogle rosenkål, det hjælper!
#14697 lagoni 16 år siden
#14698 Skeloboy 16 år siden
[url= her udgave af Billie Jean er alt for fed[/url]...stor respekt til MJ...er ikke stor fan af ham, han har lavet ligeså meget lort som godt, men der er også et par fede guldkorn ind i mellem
#14699 Wangsgaard 16 år siden
#14700 HonoDelLoce 16 år siden
Haha !! Fik du fat i nummeret ? Det selskab er jo et must-know for film-prop-skaffere ! :D