#14711: Jeg nød det meget, men nu så jeg den jo også i Klovborg, hvor Michael Andersen regerer i operatørrummet, og Dolby har leveret udstyret. :) Den nye 3D-teknologi er stadig i sin vorden, men jeg synes bestemt, at det har potentiale og blev fint udnyttet i "Avatar".
Skeloboy (14712) skrev:
Men jeg er jo som sådan ligeglad med det visuelle...
Ja, og det forstår jeg slet ikke, men dig om det. ;)
#14713 - hehe, jeg fokuserer mere på skuespil, historie osv...selvfølgelig også fede kameravinkler og sådan noget. Men CGI og alt det der, det er for mig kun en nødvendighed for at skabe en verden, men ikke noget der i sig selv kan tilføje noget ekstra.
Sidder og venter på kæresten kommer hjem fra arbejde så vi kan komme ud og handle. Han skulle til møde fra 12.30-13.30 idag, men mødet var først færdig 15.30 så han ved ikke hvornår han dukker op.
Jobsøgningskurset var som forventet, denne gang er vi dog rigtig mange på holdet, så man kan få lidt flere input. Åbenbart bliver jeg smidt over i noget andet aktivering når de 6 uger er overstået, fordi jeg er under 30, men det informere jobcentret mig jo nok om.
#14717 - du skal lige passe på med den anden aktivering der...tror jeg...det er vist noget med, at de bare sender dig ud i noget de vælger. Men du skal da bare finde dig et løntilskudsjob...husk, de sjældent er slået op. Bare ring rundt og spørg.
#14713 ...og 3D oplevelsen er så meget anderledes i andre biografer :S Det jeg synes halter er at det primært er brugt til at opbygge dybdeperspektiv, og så et par få gange med noget flimmer "ud i lokalet", det er efter min overbevisning ikke "nok"...men som altid er det smag, og der er jo som sådan ikke nogen der har ret da det er det enkle individ der vurderer hvad han/hun kan lide ;)
#14711 cyberzed 16 år siden
#14712 Skeloboy 16 år siden
#14713 Highland Park 16 år siden
Den nye 3D-teknologi er stadig i sin vorden, men jeg synes bestemt, at det har potentiale og blev fint udnyttet i "Avatar".
Ja, og det forstår jeg slet ikke, men dig om det. ;)
#14714 Skeloboy 16 år siden
#14715 Highland Park 16 år siden
#14716 Skeloboy 16 år siden
#14717 tiany 16 år siden
Sidder og venter på kæresten kommer hjem fra arbejde så vi kan komme ud og handle. Han skulle til møde fra 12.30-13.30 idag, men mødet var først færdig 15.30 så han ved ikke hvornår han dukker op.
Jobsøgningskurset var som forventet, denne gang er vi dog rigtig mange på holdet, så man kan få lidt flere input. Åbenbart bliver jeg smidt over i noget andet aktivering når de 6 uger er overstået, fordi jeg er under 30, men det informere jobcentret mig jo nok om.
#14718 Highland Park 16 år siden
Men god fornøjelse med filmen. :)
#14719 Skeloboy 16 år siden
#14718 - hehe, det er fjong:)
#14720 cyberzed 16 år siden