Det kan være, det bliver min personlige brains, I kommer til at spise ... Har lige banket hovedet op i en hylde og bløder nu fra hovedbunden. Jeg må snart finde en anden måde at gøre rent på ... ;)
#14880 Good choice! Den åbner også marathonen i dag. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#...80 - Hvis du skulle komme på de kanter, så viser Jack Stevenson også en 16mm-kopi af den i Husets biograf i Kbh. i slutningen af måneden i anledningen af Romeros 70 års fødselsdag!
#...81 - Everminds brain som snack? Jeg håber, den er blød og smager af vanilje.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
er lige blevet frisk efter en hård nat kun med online spil over steam sammen med 2 af mine venner (Lan) og min weekend er kun lige begyndt iaften skal jeg være alene hjemme så det bliver pizza og chips til Star wars the clone wars sæson 1 på BD, imorgen ville jeg gerne slappe af men mine forældre har åbenbart inviteret gæster så jeg skal tideligt op for at ryde op :) og de næst kommende lørdage fødselsdags fester for familie og venner :( det vil sige jeg går glip af Star trek marathon på Dr HD og når det bliver genudsendt onsdag har jeg ikke tid pågrund af at TV3 har valgt at sende Hells kitchen på samme tid :(, men jeg har dem på dvd, men ville gerne se dem i HD. Go lørdag :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Lyder da som en plan der :) Kan godt huske da jeg var på din alder, og havde huset for mig selv. Det resulterede en enkelt gang i at min mors bil fik en bule, huset lignede en onsdag i Sarajevo, haven var fyldt op med jordfedhuller og en ven der gemte sig i et skab. Det hele startede altid med at jeg lavede en "støvle"* og så var der ellers knald på. Man hørte DRI og Cannibal Corpse og havde håret til at headbange.... Oh, disse minder...
*bland alt fra barskabet i et stort glas og nedsvælg i store slurge!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er hjemme hos familien i weekenden, så håber jeg kan få læst artikler og en phd afhandling til mit bachelor projekt, så jeg har lidt viden når jeg starter på det i feb.
Sidder lige med prinsessen på skødet. Skal snart lave mad, men vi læser lige "Den Flyvende Høne" (5/6 - overraskende informativ pixi-bog om hanen Jane) Forventningsafstemningen er at vi skal se Star Trek sammen i aften. Bare fordi man kun er 16 mdr. kan man sagtens nyde HD!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg fik mig lige en lille lur - blev pludselig meget træt, så jeg sov lige en times tid mens jeg ventede på den næste potion vasketøj blev færdig. Så nu burde jeg være frisk nok til at se lidt film i aften. Har set at TV2 sender Saving Private Ryan kl.22.40 og den kan man jo altid klare at se.
Sidst var jeg inde og se: Phil Lord og Chris Miller´s "Cloudy With a Chance of Meatballs" på dansk den 16/01/10. Den var utrolig flot i RealD-3D! Filmen var faktisk bedre end jeg troede. Det kunne nok have været federe at have set den med engelsk tale, men flot film! Godt klaret igen Columbia! 5/6 stjerner herfra! Du kan se filmens trailer [url= :)
#14881 evermind 16 år siden
#14880 Good choice! Den åbner også marathonen i dag. :)
#14882 evermind 16 år siden
#14883 Thomsen 16 år siden
#...80 - Hvis du skulle komme på de kanter, så viser Jack Stevenson også en 16mm-kopi af den i Husets biograf i Kbh. i slutningen af måneden i anledningen af Romeros 70 års fødselsdag!
#...81 - Everminds brain som snack? Jeg håber, den er blød og smager af vanilje.
#14884 MOVIE1000 16 år siden
Go lørdag :)
#14885 davenport 16 år siden
Kan godt huske da jeg var på din alder, og havde huset for mig selv.
Det resulterede en enkelt gang i at min mors bil fik en bule, huset lignede en onsdag i Sarajevo, haven var fyldt op med jordfedhuller og en ven der gemte sig i et skab.
Det hele startede altid med at jeg lavede en "støvle"* og så var der ellers knald på. Man hørte DRI og Cannibal Corpse og havde håret til at headbange....
Oh, disse minder...
*bland alt fra barskabet i et stort glas og nedsvælg i store slurge!
#14886 Skeloboy 16 år siden
#14887 Wangsgaard 16 år siden
Skal se Sherlock Holmes iaften! :D
#14888 davenport 16 år siden
Forventningsafstemningen er at vi skal se Star Trek sammen i aften. Bare fordi man kun er 16 mdr. kan man sagtens nyde HD!!
#14889 tiany 16 år siden
#14890 Ericmase 16 år siden