Gravatar

#14891 filmz-jonasgr 16 år siden

Er lidt irriteret over, at Filmland har lagt den forkerte podcast ud. Det er nemlig den fra sidste uge de er kommet til at lægge ud igen. Jeg ville ellers gerne høre deres betragtninger vedrørende Haneke.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14892 Skeloboy 16 år siden

Det blev ikke til Night of the Living Dead alligevel...faktisk giver jeg den væk. Fandt ud af, at det var 30th Anniversary-udgaven, og det er ikke den, jeg skal se først:)
Gravatar

#14893 wiseguy 16 år siden

Har lige set "Antichrist" for første gang og er lettere forvirret!! Rent visuelt er den jo helt fantastisk og det samme kan siges om skuespillet - Gainsbourg er jo helt suveræn. Til gengæld fattede jeg overhovedet ikke slutbillederne, så nu må jeg på udkig efter fortolkninger, inden jeg skal til køjs...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#14894 tiany 16 år siden

Har set Close Encounters of the third kind på blu-ray - fænomenal billedeside, fik en helt antiklimaks da jeg slog tilbage på normal tv bagefter.

Nu sidder jeg og ser Saving Private Ryan - det er virkelig en film der godt snart må komme på BD
Valar morghulis
Gravatar

#14895 danschier.dk 16 år siden

elwood (14864) skrev:
Men gjorde det ikke ondt, og ha den der kanyle stukket i hovedet konstant ?

8-)

he he, jo men kun de første 5 timer!

Thomsen (14865) skrev:
#...63 - Hvor godt fungerede det? Har hørt forskelligt om det. Er det ikke noget med, at der er en begrænset betragtningsvinkel?

Det var ikke skarpt på nogle måde og billede forandret sig når man gik forbi. Snakkede med en tekniker om det, og han sagde det ville aldrig blive så godt, så man f.eks. kunne se film eller tv på det, men det kunne bruges til undervisninger eller vise reklamer i supermarkeder. Så en animation, hvor fjer fløj rundt om en flaske skyllemiddel. Det så sejt ud, men man kunne ikke holde se på det i flere timer for eksempel.
Gravatar

#14896 elwood 16 år siden

Lige kommet hjem efter danseaften i Randers, hel fantastisk, nu sidder jeg lidt ved pc'en med Stevie Wonder på tv'et i baggrunden tv2 charlie, det sku meget hyggeligt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14897 Thomsen 16 år siden

Lige kommet hjem fra Ringsted (ad omveje, fordi DSB aldrig vil, som jeg vil). Z-dag var en succes, så stor tak til Evermind for at stable det på benene! Min mave er fuld af brains, og jeg har ondt i hovedet af grin! Hvis jeg må kommer med en kritik, så var der dog generelt for få boobies (male or female) i løbet af aftenen. Det ser jeg gerne, at der blive strammet lidt op på næste gang.

Jeg er til gengæld ikke sikker på, at jeg gjorde rigtigt i at forlade selskabet før tid, for i stedet for zombiesjov er jeg kommet hjem til en kæreste, der ser gamle reruns af American Idol for fuld udblæsning på internettet. Jeg leder febrilsk efter et eller andet, jeg kan stoppe i ørerne for at skåne dem. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14898 wiseguy 16 år siden

Har lige været ude på årets første løbetur. Guderne ska' vide at jeg ikke gad, men her bagefter har jeg det som sædvanlig 100 gange bedre, end før jeg luntede afsted!!

Jeg fik et Garmin gps/pulsur i fødselsdagsgave i december og må sku tilstå at det er god lir :o) Det er nu helt sjovt at sidde ved pc'en og aflæse alverdens data bagefter, samtidig med at man skovler havregryn/cornflakes/rosiner ind :o)

Antichrist spøger stadig gevaldigt i mit baghoved! Trods 1½ times læsning i går aftes har jeg stadig ikke fundet svar på slutscenen??
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#14899 elwood 16 år siden

Er det lidt ligesom Shaving scenen i Da Vinci code 8-)

Den fatter jeg heller ikke 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14900 Kruse 16 år siden

Så er det i dag at jeg skal ind og se giraffen(er der nogen der har brugt udtrykket, da de rent faktisk skulle se en giraf?), Avatar that is. Og det er også min første 3D-film som jeg skal se, så jeg glæder mig til at se hvordan det bliver.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: