Gravatar

#14971 DarkLight 16 år siden

Angående Bones, så må man endelig ikke narre sig selv. Det er Jensen's Bøfhus med anderledes inventar. Det kan skal også være ok, bare man er det bevist og sætter forventningerne derefter. Men okay en restaurant hvor menukortet er et afkrydsningsark, så er niveauet sat.

Det smarteste er at alle børn får røde balloner, så man straks kan se, hvor man IKKE skal sidde.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14972 wimmie 16 år siden

No way; Bones er mange kilomenter foran Jensens Bøfhus - man får mere for pengene; hurtigere betjening, bedre kød, bedre salatbar :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#14973 Wangsgaard 16 år siden

Sidder og hører Once soundtrack, Det er bare fedt :D

Er startet på et nyt projekt idag, skal skrive en opgave om karrypulver med gurkemeje kan forebygge kræft. Det er meget spændende men meget omfattende. Godt jeg har ferie i næste uge.

Lyder som om det var hyggelig med jeres Z-dag, tror dog det ville have været en stor mundfuld for mig at se zombiefilm hele dagen, når jeg aldrig rigtig har set en...
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#14974 Thomsen 16 år siden

evermind (14965) skrev:
#...61 Hehe, jeg synes, filmen var ganske fed, men det var nu ikke sådan, at jeg gik nyreligiøs fra oplevelsen. :)

Det synes jeg skam også. Det er en af de mest underholdende biografoplevelser, jeg har haft længe. Jeg morer mig bare over, at en voksen mand kan gå SÅ meget i selvsving og smide om sig med den slags udtryk. Det passer ligesom bedre til et indlæg på Arto efterfulgt af et "knuzz". :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14975 wimmie 16 år siden

Men det ville måske lyde lidt underligt: Hater! - knuzz
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#14976 evermind 16 år siden

#...74 Hehe, ja, nu ved jeg jo ikke, hvem det er, men det lyder rigtig nok lidt spøjst ... :)

#...75 Det er Arto; intet er for tåbeligt!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#14977 dyg 16 år siden

Jeg vil nu også mene, at kvaliteten ved Bones er højere end ved Jensen's, men nogen storslået kulinarisk oplevelse er det ikke.

Derimod glæder jeg mig til MASH (Modern American Steak House) åbner en afdeling i Århus. Prisniveauet er et helt andet, men det skulle kvaliteten også være.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14978 DarkLight 16 år siden

Uh ja. Mash! Eller Gourmeriet!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14979 gi-jones 16 år siden

DarkLight (14971) skrev:
Angående Bones, så må man endelig ikke narre sig selv. Det er Jensen's Bøfhus med anderledes inventar. Det kan skal også være ok, bare man er det bevist og sætter forventningerne derefter. Men okay en restaurant hvor menukortet er et afkrydsningsark, så er niveauet sat.

Det smarteste er at alle børn får røde balloner, så man straks kan se, hvor man IKKE skal sidde.

Her må jeg erklære mig særdeles uenig. Jeg afskyr Jensens, og selvom konceptet er lidt det samme, så mener jeg afgjort at Bones er langt, langt bedre. I øvrigt er det med afkrydsningsarket noget de har lånt fra Herreford Beefstouw, der vel sagtens er det bedste spisested i Danmark (efter min ydmyge mening). Der har jeg bare ikke råd til at gå ind hvis ikke der er nogle andre der betaler.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#14980 Thomsen 16 år siden

Så er min (meget omtalte - sorry) zombie ankommet til toldcenteret i Kastrup. Jeg håber, den ikke får lov til at ligge alt for længe derude. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: