Bony> Tak - du har reddet min dag...føler mig ellers lidt syg og sløj, men min energi fløj lige i vejret da jeg læste opskriften...mmmm...ved hvad jeg skal lave på fredag :D
Navarre3> Skal jeg også skrive en ønskeliste med det samme? ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Er lige gået på velfortjent forlænget weekend. Håber at få læst lidt op herinde og få indhentet alle de tråde jeg ikke har haft tid til at følge med i aaalt for længe...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Det er så mig, der laver den quiz, du har gang i. Dvs denne gang er det Chuck, da han jo gæsteoptræder som quizmaster.
Når du skriver at "mange af billederne pludselig blev lettere at se", mener du så, at de bliver indlæst hurtigere eller hvad? Det er lidt interessant for mig at høre om siden er langsom eller hurtig.
Chuck har lavet en supersvær runde, så hvis du kun har 8 tilbage, er det vist meget godt gået :-)
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Kæft hvor jeg hader Fed-Ex nu. Jeg har lige modtaget en toldopkrævning for min iPhone, som jeg fik leveret i APRIL i år. Hvordan fanden kan jeg først modtage den nu, lige før jul, hvor finanserne har det lidt hårdere end normalt? Røvhuller!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#2991 Bony 15 år siden
Det må du ikke engang sige for sjov. Himmel og jord ville stå i ét, hvis mine havregrynskugler bare fik en snert af grøn over sig!
;)
#2992 Highland Park 15 år siden
Og jeg som altid har spekuleret på, hvad Jørn Ege propper i bollerne...
#2993 Takfornu 15 år siden
Tager du bare en dyb indånding hvergang du laver noget i køkkenet ;)
#2994 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2995 Takfornu 15 år siden
God bless Hallmark and Sears :)
#2996 wimmie 15 år siden
Navarre3> Skal jeg også skrive en ønskeliste med det samme? ;)
#2997 wiseguy 15 år siden
#2998 filmfan 15 år siden
Det er så mig, der laver den quiz, du har gang i. Dvs denne gang er det Chuck, da han jo gæsteoptræder som quizmaster.
Når du skriver at "mange af billederne pludselig blev lettere at se", mener du så, at de bliver indlæst hurtigere eller hvad? Det er lidt interessant for mig at høre om siden er langsom eller hurtig.
Chuck har lavet en supersvær runde, så hvis du kun har 8 tilbage, er det vist meget godt gået :-)
#2999 dyg 15 år siden
#3000 filmz-Bruce 15 år siden