Gravatar

#15101 davenport 16 år siden

Det er leje, og det koster 7000,- i måneden. Penge som jeg hellere ville investere i mursten, end at kaste ud af vinduet.
Så er der kun toilet ovenpå, og vi kan ikke rigtig lide at putte den lille helt oppe i soveværelset, når vi sidder så langt væk. Så hun har nogle underlige sengetider.
Vi skal ha noget et-plans, ganske almindelig hus på en villavej, hvor der er nogen at lege med og hyggelige naboer man kan få en pils med i garagen om lørdagen...
(Ja, er ved at være gammel...)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15102 tiany 16 år siden

CG er godt nok nået langt siden begyndelsen - det er jo helt sygt det her: http://vimeo.com/7809605
Valar morghulis
Gravatar

#15103 Kiksmann 16 år siden

Utyske (15090) skrev:
Jeg fik 61 ud af 100 rigtige og skulle have 70 rigtige for at bestå.
- Det var godt nok tæt på, jeg håber at du vælger at prøve igen, er sikker på du så klarer den.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#15104 davenport 16 år siden

Study hard, and you will achieve, m´boy!
;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15105 dyg 16 år siden

Jeg sidder og ser "Sea of Fire" på youtube. En dokumentar om HMS Coventry's tur fra Gibraltar til Falklandsøerne i 1982, hvor skibet i sidste ende blev kæntret af argentinerne.

Grunden til min "pludselige" interesse for området er, at en af mine kolleger fra det britiske kontor, Chris Howe, var med ombord på HMS Coventry, og at han om et stykke tid kommer til Århus for at holde et foredrag om oplevelsen.

Som et ekstra krydderi for os, der arbejder med EW (electronic warfare), så vil han også fortælle lidt mere om, hvad det indebærer at være i spidsen for EW på sådan et skib.

Alt i alt lyder det til at blive et rigtigt spændende foredrag, især fordi Chris normalt er en rigtig underholdende taler.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15106 elwood 16 år siden

Så har Guvenøren glemt sin Invite til ballet, men det skal nu ikke stoppe ham, yes Livsfarlig løgn er lige begyndt på TV2 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15107 tiany 16 år siden

Har lige haft et gensyn med Kiss Kiss Bang Bang - hvor jeg dog elsker RDJ i den film - hele "narrating-tingen" er genial og at de bruger en af hans sange under rulleteksterne er klasse.
Valar morghulis
Gravatar

#15108 wimmie 16 år siden

tiany (15107) skrev:
Har lige haft et gensyn med Kiss Kiss Bang Bang - hvor jeg dog elsker RDJ i den film - hele "narrating-tingen" er genial og at de bruger en af hans sange under rulleteksterne er klasse.

Helt enig - den film er helt fantastisk underholdning :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#15109 Lady Arwen 16 år siden

Sidder og prøver at lave aftaler om billetbookning til musicals, til når jeg skal til London i marts, min ene veninde er vidst lidt langsom, og det er måske hende, der skal betale, da hun er den eneste med Visekort :D ... Håber vi får det løst inden forestillingerne er udsolgt....
Doctor Who <3
Gravatar

#15110 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg har været tidligt oppe og vaske tøj, har fået genset "District 9" og nu er jeg gået i gang med "The New Barbarians", mens jeg søber kaff'. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: