Sidder og prøver at lave aftaler om billetbookning til musicals, til når jeg skal til London i marts, min ene veninde er vidst lidt langsom, og det er måske hende, der skal betale, da hun er den eneste med Visekort :D ... Håber vi får det løst inden forestillingerne er udsolgt....
Såvidt jeg ved, kan du købe billetter til halv pris på selve dagen. Og det er endda gode pladser. Billetstederne sætter nemlig billetterne til aftenens forestilling til salg hver morgen fra kl.10. Her har du muligheden for at købe pladser på de 3 første rækker til halv pris. På den måde sikrer de sig at salen er besat på de første par rækker som minimum. Deter dog ikke noget jeg har prøvet selv, jeg har blot hørt andre sige det. Men det er da værd at undersøge.
Jeg har lige hørt om følgende i Radioavisen: Børn og unge tvivler på holocaust Frygteligt - jeg begriber ikke, at de kan stille spørgsmålstegn ved den slags! Skidegodt initiativ: http://www.holocaust.dk/sw160.asp De har endda skrevet en masse om kildekritik. Fornemt.
#15115 Det undrer mig ikke. Samfundets konstante fokusering på teknik og nedprioritering af humanistiske videnskabsfag, især historie, filosofi og religion, gør langsomt majoriteten af samfund til tekno nørder. Der skabes ingen interesse for fortiden og uden den fornødne viden bliver vi utvivlsomt langsomt ignoranter, om vejen til der vi er nu og så er der frit valg på alle hylder for ekstremismernes indtog på scenen ... igen!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#15113 - Det var nu meget tæt i første sæt. Caro spillede ikke forbandet godt, men hun blev lidt bedre i andet sæt, hvor Peer så begyndte at lave utroligt mange uprovokerede fejl.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har lige hørt om følgende i Radioavisen: Børn og unge tvivler på holocaust Frygteligt - jeg begriber ikke, at de kan stille spørgsmålstegn ved den slags! Skidegodt initiativ: http://www.holocaust.dk/sw160.asp De har endda skrevet en masse om kildekritik. Fornemt.
Hvordan kan man undre sig over det? Man tillader blindt at lade eleverne finde informationerne via nettet, fremfor at komme links som indeholder troværdig information eller at lære dem inden de søger hvordan man skal forholde sig til det man finder. Igen er der ikke noget nyt under solen når det gælder det danske samfund.
#15119: Måske burde det heller ikke undre mig, men det gør det ikke desto mindre. De historiebøger der bliver brugt i undervisningen på landets skoler efterlader ingen tvivl om, at holocaust fandt sted. Men jeg er enig med bruce i, at værdien af de humanistiske fag bliver nedprioriteret og med jer begge i, at teknologifascinationen og manglende oplysning om og arbejde med research, kildekritik etc. medfører store problemer. Det er desværre ikke usædvanligt at møde unge, der finder bøger røvkedelige og utidssvarende, tager hovedet under armen og slår tingene op på wikipedia eller blot søger på må og få.
#15111 Corgan 16 år siden
Såvidt jeg ved, kan du købe billetter til halv pris på selve dagen. Og det er endda gode pladser. Billetstederne sætter nemlig billetterne til aftenens forestilling til salg hver morgen fra kl.10. Her har du muligheden for at købe pladser på de 3 første rækker til halv pris. På den måde sikrer de sig at salen er besat på de første par rækker som minimum.
Deter dog ikke noget jeg har prøvet selv, jeg har blot hørt andre sige det. Men det er da værd at undersøge.
#15112 filmz-Bruce 16 år siden
#15113 tiany 16 år siden
Jeg syntes da ellers at jeg læste på EB undervejs at det var en tæt kamp - det der er altså ikke en tæt kamp i mine øjne :D
#15114 filmz-Bruce 16 år siden
#15115 Highland Park 16 år siden
Børn og unge tvivler på holocaust
Frygteligt - jeg begriber ikke, at de kan stille spørgsmålstegn ved den slags!
Skidegodt initiativ: http://www.holocaust.dk/sw160.asp
De har endda skrevet en masse om kildekritik. Fornemt.
#15116 filmz-Bruce 16 år siden
#15117 dyg 16 år siden
#15118 filmz-Bruce 16 år siden
#15119 Kiksmann 16 år siden
Hvordan kan man undre sig over det? Man tillader blindt at lade eleverne finde informationerne via nettet, fremfor at komme links som indeholder troværdig information eller at lære dem inden de søger hvordan man skal forholde sig til det man finder. Igen er der ikke noget nyt under solen når det gælder det danske samfund.
#15120 Highland Park 16 år siden
Men jeg er enig med bruce i, at værdien af de humanistiske fag bliver nedprioriteret og med jer begge i, at teknologifascinationen og manglende oplysning om og arbejde med research, kildekritik etc. medfører store problemer. Det er desværre ikke usædvanligt at møde unge, der finder bøger røvkedelige og utidssvarende, tager hovedet under armen og slår tingene op på wikipedia eller blot søger på må og få.