Gravatar

#15261 Kruse 16 år siden

#15259: Overlader er vist så meget sagt. Jay Leno's primetime show floppede og bliver cancelled, og da Conans ratings ikke er alt for høje, så vil NBC overlade klokkeslettet 23.35 tilbage til Leno, og flytte Conan og The Tonight Show frem til 00.05. Det ville Conan under ingen omstændigheder, så efter lang tids magtkampe og forhandlinger, blev NBC enige med Conan om at han får en stor sum penge og får lov til at forlade NBC, mod at han venter med at skrive med et andet station til en hvis dato. Og så valgte NBC at give The Tonight Show tilbage til Leno, 7 måneder efter at de "fyrede" ham fra jobbet. Virkelig en fucked up håndtering af NBC.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15262 filmz-jonasgr 16 år siden

#15259 Jo det er jeg klar over :) Som sagt der er altid kontroverser forbundet med det program. Conan udtalte i hvert fald, at det vil være imod showets ånd at sende det senere. Men det er da vist også en ganske klækkelig "fratrædelsesløn" Conan får.

I øvrigt kunne jeg nu godt lide ham og bryder mig ikke så meget om Jay Leno.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#15263 wiseguy 16 år siden

Har lige overlevet cykelturen på arbejde!!! Jezuz Christ!! det var crazy!! total skøjtebane.
Heldigvis var det jo forventet, så jeg havde smidt sønnike i cykeltraileren, ellers havde den lille purk sku' da brækket både arme og ben!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#15264 cyberzed 16 år siden

#15263 Det var også ret spændende at gå ned af bakken her i Kolding fra morgenen :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#15265 tiany 16 år siden

Tja jeg måtte jo tage bussen, da cyklen til trods for en ny slang stadig var flad.
Valar morghulis
Gravatar

#15266 davenport 16 år siden

Der har været småfolk i hjemmet i dag, så da jeg kom hjem, så det ud som om der var eksploderet en BR i stuen.. Det er nu ryddet op...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15267 MOVIE1000 16 år siden

#15266 PUHHH sikke en lettelse så længe det ikke linede Toysrus ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#15268 davenport 16 år siden

Det så ud som om der havde været krig i Hundredemeterskoven, og ofrene lå spredt på 30 kvadratmeter!!! ;)
Gravatar

#15269 Kruse 16 år siden

jonasgr (15262) skrev:
#15259 Jo det er jeg klar over :) Som sagt der er altid kontroverser forbundet med det program. Conan udtalte i hvert fald, at det vil være imod showets ånd at sende det senere. Men det er da vist også en ganske klækkelig "fratrædelsesløn" Conan får.

I øvrigt kunne jeg nu godt lide ham og bryder mig ikke så meget om Jay Leno.

Jeg var godt klar over at du nok kendte til hele affæren, siden at du bragte den på banen i første omgang, men jeg ville bare lige nævne den for andre der kunne være interesserede :)

Og jeg kan lige som dig langt bedre lide Conan end jeg kan lide Jay Leno.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15270 davenport 16 år siden

Har lige fået besked fra Danske Bank, om at de ikke kan tage os som kunde. De forlanger et rådighedsbeløb på 12500,- i måneden for par med børn.... O.o
Er det ikke lidt vildt? Vi har pt. ca. 7500,- efter alt er betalt, og det synes jeg da er forholdsvist meget..
Nå videre til næste bank. Nogen forslag?

Skriv ny kommentar: