#15272 En fra min gamle bowling klub er rådgiver og en vens kone er det også, ikke så meget andet :) Det går rimeligt godt for banken her i krisen og de er eftersigende ikke så kundefjendske, som mange andre banker er for tiden.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Mere irriterende: Krisen har ramt Systematic, så vi har lige fyret 29 fra den danske afdeling i dag. Heldigvis er jeg ikke afskediget, men hvis vi ikke snart får nogle ordrer, så ryger der flere :(
Nå, nu vil jeg gå i baren og trøstespise/drikke her på Hilton Basingstoke.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg tror sgu det kommer meget an på de enkelte afdelinger. Jeg tror der er brodne kar indenfor alle banker. Jeg har haft Nordea de sidste mange år og har ingen problemer, men det er der da sikkert andre som har haft. Jeg vil dog personligt aldrig tage en lille lokalbank.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Efter endt almindelig arbejdstid var jeg et smut ovre og pakke kasser for LEGO Charity, herfra drønede jeg hjem på cykel (som igen var lidt af en oplevelse i sig selv pga det glatte føre!!), hvor familien stod klar og ventede på mig i indkørslen - videre til skolefest, hvor den føste time var fælles idræt. Nu er ungerne puttet, madpakkerne smurt og nu vil jeg ellers synke sammen i en sofa til en gang håndbold...
Sydbank er i øvrigt en glimrende bank - arbejder sammen med dem hver dag på jobbet - mine egne penge står i Den Jyske Sparekasse, hvor min onkel er filialchef, så ham kan man ringe til døgnet rundt ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#15271 filmz-Bruce 16 år siden
#15272 davenport 16 år siden
#15273 filmz-Bruce 16 år siden
#15274 Highland Park 16 år siden
Hmm... det har du nok ikke, eftersom du skriver "efter sigende".
#15275 dyg 16 år siden
Mere irriterende: Krisen har ramt Systematic, så vi har lige fyret 29 fra den danske afdeling i dag. Heldigvis er jeg ikke afskediget, men hvis vi ikke snart får nogle ordrer, så ryger der flere :(
Nå, nu vil jeg gå i baren og trøstespise/drikke her på Hilton Basingstoke.
#15276 wimmie 16 år siden
Det er ikke lige præcis mere end 3 måneder så du kan benytte det frie sygehusvalg?
3 måneder er da længe...
Jeg er på arbejde...trøstespis lidt for mig også
#15277 filmz-Bruce 16 år siden
#15278 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#15279 evermind 16 år siden
#15280 wiseguy 16 år siden
Sydbank er i øvrigt en glimrende bank - arbejder sammen med dem hver dag på jobbet - mine egne penge står i Den Jyske Sparekasse, hvor min onkel er filialchef, så ham kan man ringe til døgnet rundt ;o)