Drikker kaffe (big surprise!), lytter til Nick Cave og læser i Noël Carrolls THE PHILOSOPHY OF HORROR. Hans kapitel om paradokset, at vi godt ved, at det vi ser ikke eksisterer, men samtidigt reagerer både fysisk og psykisk på det ved at blive skræmte, er ret spændende - selvom han ikke altid argumenterer lige overbevisende.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Er kommet hjem fra et døgn i Blåvand i et überfedt sommerhus. Men skal til familiefest kl. 18, så kunne ikke blive der weekenden over. Gider ikke rigtigt festen. Det er alle "de voksne" i familien, der har sat en julefrokost i værk, fordi ingen gad 1. juledag. Og der har allerede været brok over maden, hinanden, børnene osv., så det skal nok blive sjovt :/ Ville hellere se underholdning i fjerneren og søbe mit legeme i vin og druer...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#...354 - Lige nu lytter jeg til noget af det gamle, bl.a. THE FIRSTBORN IS DEAD. Jeg har faktisk ikke fået købt NOCTURAMA. Jeg går ud fra, at det er værd at anskaffe?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#..51 Jeg købte den for blot £4.99 (med UK-finten) på Play. Jeg kender den ikke i forvejen, men det ligner jo klart en vinder! :D Jeg har jo i forvejen en anden film med en zombiedværg også, så et par mere, og det begynder at ligne et tema. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Har lige hørt Haiti sangen. Hvilket gennemført makværk, ikke mindst teksten. Jeg sender penge afsted, blot jeg får bekræftet, at jeg ikke får en kopi af den sang.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#15351 Thomsen 16 år siden
Fårk, hvor ser den vild ud! Det må da være en oplagt kandidat til næste Z-dag?
Hvor har du fundet den? Jeg fandt en dvd hos Pacific, men den er tilsyneladende udgået og ikke til at bestille.
#15352 tiany 16 år siden
Kæresten kommer nok snart hjem fra arbejde...
#15353 Thomsen 16 år siden
#15354 Highland Park 16 år siden
Hvilket Cave-album lytter du til?
Jeg hører mest "Nocturama" for tiden.
#15355 davenport 16 år siden
Gider ikke rigtigt festen. Det er alle "de voksne" i familien, der har sat en julefrokost i værk, fordi ingen gad 1. juledag. Og der har allerede været brok over maden, hinanden, børnene osv., så det skal nok blive sjovt :/
Ville hellere se underholdning i fjerneren og søbe mit legeme i vin og druer...
#15356 Thomsen 16 år siden
#15357 evermind 16 år siden
#15358 filmz-Bruce 16 år siden
#15359 Thomsen 16 år siden
#15360 Takfornu 16 år siden