Gravatar

#15341 filmz-Utyske 16 år siden

En zombiefilm med Lordi?
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15342 evermind 16 år siden

Hehe, you'd think ... :) Den ville jeg i øvrigt også købe!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#15343 filmz-Utyske 16 år siden

Yay, HTC har endelig besluttet sig for at opdateret HTC Magic, så med lidt fiflen fandt jeg den nye opdatering til min telefon, selvom den officielt ikke er kommet i Danmark endnu og har samme brugerflade som de nyere Android-telefoner fra HTC. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15344 dyg 16 år siden

Jeg er lige kommet hjem fra min tur til England, og selvom der ikke er meget sne i Jylland, så tog det alligevel et godt stykke tid at køre fra Billund til Århus.

Det var en speciel oplevelse at blive kaldt til en telecon, mens man var i England, hvor man så fik at vide, at 29 fra den danske afdeling (ca. 6% af alle ansatte) var blevet afskediget, og det gjorde også resten af i går lidt mere træls.

Men alt i alt havde vi nogle super gode møder med vores engelske og amerikanske partnere, og jeg er blevet lidt mere overbevist om, at vi rent faktisk har en chance for at vinde den kontrakt, som vi arbejder på at få i hus.

#15343 - Fortæl endeligt mere om hvordan du gjorde, jeg kunne nok godt være interesseret i det :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15345 filmz-Utyske 16 år siden

#15344 -

Jamen, det er faktisk ikke så voldsomt besværligt. Opdateringen har ligget på HTC's udvikllingsforum i et stykke tid, så man finder såmænd bare et download-link hvor man kan få fat i den, udenom HTC.

Så er det ellers bare at følge deres normale procedure, altså opdaterer HTC Sync til nyeste version, tilslutter sin mobil til computeren via USB og kører opdateringen på den. Man skal selvfølgelig lige huske at synkronisere kontaktpersoner, kalender o.s.v., da alt slettes på telefonen, men så virker det.

Jeg fik at vide hos HTC Danmark at den snart kommer officielt på den danske side, men den jeg har hentet er identisk med den der kommer op og er inkl. dansk sprog, tastatur og ordbog.

http://www.4shared.com/file/203189441/59bd18ab/RUU...
Gravatar

#15346 tiany 16 år siden

En venlige sjæl har heldigvis ryddet fortovet for sne - så jeg slap af sted med kun at skulle rydde en sti op igennem indkørslen. Rart.
Det har da givet mere sne end jeg havde regnet med og kan se at det har fyget en del, i hvert fald er murerne meget hvide af fygsne
Valar morghulis
Gravatar

#15347 cyberzed 16 år siden

Haha det her er for godt, den dukkede lige op i en trailer på Showtime (efter den Avatar special jeg så)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#15348 Corgan 16 år siden

Sidder og overvejer hvilket snowboard jeg skal købe.... hmm... er der nogen her der har forstand på det? Jeg går enten efter et Burton Mayhem eller et Salomon Answer.

Imorgen skal jeg til Q&A med vfx supervisoren af Avatar og høre om tilblivelsen af filmen. Det skal nok blive spændende.
Gravatar

#15349 Kiksmann 16 år siden

Har været ude og rydde sne, ville lige se om det var muligt at opdrive noget vejsalt, så var alle forretningerne igennem inde i Haderslev, men ak ingen salt.

Nå skal ikke ud og kører mere bil i dag :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#15350 tiany 16 år siden

Kiksmann (15349) skrev:
Har været ude og rydde sne, ville lige se om det var muligt at opdrive noget vejsalt, så var alle forretningerne igennem inde i Haderslev, men ak ingen salt.

Nej der stod en hel palle med vejsalt den anden dag i Kiwi-Starup, men da jeg var deroppe i går var der ikke mere tilbage. Så jeg tror du har ret i at Haderslev er tørlagt for vejsalt.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: