Jeg overvejer at købe chokolade, så jeg er klar til at blive sneet inde (jeg er gennemført elendig til at tabe mig...). Desuden skal jeg læse til speciale hele dagen, tror ikke chokolade ville skade der.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Snestormen har endnu ikke ramt heroppe nord på, men vinden er taget til, så det varer nok ikke længe. Så vidt jeg har hørt, så er København ramt allerede..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
snestorm? det regner nu mere i esbjerg kommer lige inde fra byen synes at når man nu har projekt uge og det alligvel sner skal man da hygge sig med nogle film så jeg fandt 2 BD 2 DVD
The wrestler BD Op BD JCVD Død sne
en pæn go samling, tror jeg, jeg har ikke set dem men kun hørt godt om dem
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Det er lykkedes mig at få adgang til trafikken.dk, så jeg sidder og holder kæresten opdateret med vej-forholdene. Men NU vil jeg se Oscar-nomineringer.
#15491 lagoni 16 år siden
#15492 Skeloboy 16 år siden
#15493 lagoni 16 år siden
#15494 filmz-Utyske 16 år siden
Jeg ved ikke helt hvorfor, men det er jo politisk, så det behøver ikke at give mening. :)
#15495 Skeloboy 16 år siden
Sidder lige og slapper lidt af på kontoret...og venter på oscarnomineringerne:)...og tænker over, hvad jeg mon skal have til aftensmad...
#15496 Lady Arwen 16 år siden
#15497 cyberzed 16 år siden
#15496 Du kan bare stille den udenfor døren i Dalbygade så skal jeg nok tage mig af den senere :D
#15498 Bony 16 år siden
#15499 MOVIE1000 16 år siden
kommer lige inde fra byen synes at når man nu har projekt uge og det alligvel sner skal man da hygge sig med nogle film så jeg fandt 2 BD 2 DVD
The wrestler BD
Op BD
JCVD
Død sne
en pæn go samling, tror jeg, jeg har ikke set dem men kun hørt godt om dem
#15500 tiany 16 år siden
Men NU vil jeg se Oscar-nomineringer.