Er jeg den eneste der synes at det er lidt spøjst og lidt fedt at Hugh Jackman bliver vært ved Oscar-showet til næste år? :D De plejer altid at vælge komikere, og selvom Jackman nu kan være ganske humoristisk (har jeg set i interviews), så havde jeg ikke lige set det komme...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#3091 Det er et anderledes valg, men jeg synes egentlig det er fedt nok at de prøver noget andet. Og Hugh Jackman kan som du også selv siger være ganske morsom og så synes jeg han er rar at se på ;)
#3091 - heller ikke lige den jeg havde gættet på, men tror han kan gøre det ret godt. Sikkert også en god måde at få de piger der kun ser den røde løber og kjoler til at se resten af showet :)
edit: han har åbenbart vundet en pris for at hoste Tony-showet, lyder godt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Hmm tænk elwood tænk, hvo'en svare man et modsvar til den.
hmm ja ok så, men hvis jeg ikke griner inden for de første 15 min. er det for dårligt!
Nej elwood ikke på den måde
Btw spøg til side og det, hvornår er han blevet offentliggjort, jeg synes ikke jeg kan huske snakken på filmz, kun at vi havde bud og håbninger på en person/personinde.
Hmm hvor dælen lagde jeg mine maltbolsjer?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3096 Ahh så forstår jeg bedre, var lige nervøs for at mr. ca. 5000 indlæg om året var gået glip af noget, der havde været længe på filmz 8-)
Men ja intressant valg, og jeg tror også det bliver intressant og se hans Opening, Han er hverken en Jon Stewart eller Billy Crystal, så jeg er spændt på at se hvordan han klare det, best of whishes til manden.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder og kigger ud af vinduet på sneen der falder. Lang tid siden jeg har oplevet så meget sne i en december måned. Faktisk en herlig fornemmelse, og så skal jeg have lavet min præsentation til på mandag. Aner ikke endnu hvad jeg skal sige, huha det bliver et par hårde timer.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#3091 wimmie 15 år siden
De plejer altid at vælge komikere, og selvom Jackman nu kan være ganske humoristisk (har jeg set i interviews), så havde jeg ikke lige set det komme...
#3092 tiany 15 år siden
#3093 lagoni 15 år siden
edit: han har åbenbart vundet en pris for at hoste Tony-showet, lyder godt.
#3094 nakalay 15 år siden
#3095 elwood 15 år siden
Hmm tænk elwood tænk, hvo'en svare man et modsvar til den.
hmm ja ok så, men hvis jeg ikke griner inden for de første 15 min. er det for dårligt!
Nej elwood ikke på den måde
Btw spøg til side og det, hvornår er han blevet offentliggjort, jeg synes ikke jeg kan huske snakken på filmz, kun at vi havde bud og håbninger på en person/personinde.
Hmm hvor dælen lagde jeg mine maltbolsjer?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3096 tiany 15 år siden
#3095 Det er blevet offentliggjort idag, så nok ikke underligt at du ikke har set det før nu.
#3097 elwood 15 år siden
Men ja intressant valg, og jeg tror også det bliver intressant og se hans Opening, Han er hverken en Jon Stewart eller Billy Crystal, så jeg er spændt på at se hvordan han klare det, best of whishes til manden.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3098 wimmie 15 år siden
Haha...fantastiske shots :D
#3099 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#3100 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"