Gravatar

#15671 Skeloboy 16 år siden

#15670 - fandt kun 4/5 af animationsfilmene...:)
Gravatar

#15672 Herrguth 16 år siden

Nå, ok. Jeg har set alle animationsfilmene, de fleste havde jeg set inden nomineringerne blev offentliggjort. Dog er jeg ret skuffet over de nominerede i denne kategori i år.
Jo, de er allesammen søde og sjove, men jeg synes ikke de skiller sig vanvittig meget ud fra mængden, og i animationen virker French Roast, Granny O'Grimm og Lady and the Reaper meget om hinanden.

Når det er sagt, så håber jeg "A Matter of Loaf and Death" vinder. Nick Parks har denne gang lavet én af de bedste Wallace & Gromit film.

Jeg havde dog gerne set den animerede kortfilm "Alma" være nomineret. Hvis man ikke har set den, så er den helt sikkert værd at tjekke ud.
Gravatar

#15673 Skeloboy 16 år siden

Har ikke så meget forstand på selve det tekniske animation, men ja, de er meget typiske. Kan dog godt lide Lady & The Reaper.

Hvor har du set dem? Min eneste kilde til kortfilm(animation og lice-action) er Odense Internationale Film Festival
Gravatar

#15674 Herrguth 16 år siden

Jeg har ligesom dig set dem på YouTube.
A Matter of Loaf and Death sendte de til jul i TV, og der så jeg den.

Ellers holder jeg bare meget af at følge med i animerede kortfilm på nettet, bl.a. ved hjælp af forskellige blogs.
Gravatar

#15675 tiany 16 år siden

elwood (15668) skrev:
Sært, jeg ville ellers havde gættet på du havde Robert Pattinson på køl 8-)

I wish ;)
Valar morghulis
Gravatar

#15676 lagoni 16 år siden

Jeg har lige læst interviewet med Bob Dylan i decembers 'Hus Forbi' og forstår ldit hvorfor han så sjældent giver interviews, det er godt nok ikke de mest uddybende svar han kommer med - det har dog nok også lidt med kvaliteten af spørgsmålene at gøre...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#15677 tiany 16 år siden

Har lige set første afsnit af Glee - det var da klasse. En underlig blanding af High School Musical for voksne og nørder.
Valar morghulis
Gravatar

#15678 Lady Arwen 16 år siden

#15677 - Ja så den også lige! :) Synes den var ret god! Men elsker også musicals :D De kunne da ihvertfald synge, og læreren var da rigtig god! Ham ville jeg gerne have haft til kor i gymnasiet :D

Nu står den på "Nat på Museet" på TV2 - har ikke set den før, så tænkte, at når den nu er der, kan man jo ligeså godt se den.
Doctor Who <3
Gravatar

#15679 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg sidder og ser "Outlander" - faktisk er filmen ikke helt tosset.

Jo, CGI'en er ikke i top, men jeg føler mig ganske underholdt alligevel. Men den danske BD-udgivelse er ikke noget at råbe hurra for. Sortniveauet er helt til grin og center-kanalen er alt for lav i forhold til resten af lyden . men ok, til en 50'er går det nok lige alligevel.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15680 MOVIE1000 16 år siden

#15679 har jeg også købt og jeg synes den var rigtig god iforhold til det jeg troede og en 50 er en tilpas pris for den film
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: