Gravatar

#15661 Skeloboy 16 år siden

#15659 - køber du ikke lige tre stk. reoler med til dig også?..;)

#15660 - det lyder som en speciel oplevelse
Gravatar

#15662 Highland Park 16 år siden

#15660: Meget rørende indlæg lagoni... det må være frygteligt hårdt at miste sin livsledsager. Jeg tror ikke, at jeg har hørt det beskrevet på den måde før: "... som at blive revet midt over". :(
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#15663 Thomsen 16 år siden

Yes! I am in the money! Eller jeg bliver det i hvert fald snart, for jeg har lige fået en mail fra en spansk advokat, som repræsenterer boet fra en schweizisk rigmand, der døde i et flystyrt i Nova Scotia i 1998. Arven er en lille bagatel af $18.500.000.

Gad vide, hvad jeg skal bruge alle de penge til. Nogen idéer? :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#15664 Highland Park 16 år siden

#15663: Hvad med at købe Legoland, så du kan få opfyldt din drøm om at rende splitternøgen rundt derinde og lege med "Star Wars"-lego efter lukketid?

Hov... det var vist min drøm. :/
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#15665 tiany 16 år siden

Vi har fået sat vores nye køle/fryseskab op, så nu er der ro i køkkenet og jeg skal ikke længere bevæge mig ned i kælderen for at komme i fryseren. Nice.
Valar morghulis
Gravatar

#15666 gi-jones 16 år siden

tiany (15665) skrev:
Vi har fået sat vores nye køle/fryseskab op, så nu er der ro i køkkenet og jeg skal ikke længere bevæge mig ned i kælderen for at komme i fryseren. Nice.
Bruger du meget tid i fryseren?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#15667 tiany 16 år siden

gi-jones (15666) skrev:
Bruger du meget tid i fryseren?

Den er i hvert fald så stor at jeg sagtens kunne tilbringe min tid i den ;D
Men nej jeg er ikke inde i fryseren, jeg henter bare ting der ligger i den.
Valar morghulis
Gravatar

#15668 elwood 16 år siden

Sært, jeg ville ellers havde gættet på du havde Robert Pattinson på køl 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15669 Skeloboy 16 år siden

Sidder og ser de kortfilm(animated og live), der er nomineret til en Oscar...dvs. dem der ligger på Youtube og andre steder...
Gravatar

#15670 Herrguth 16 år siden

#15669 Må jeg spørge hvor du ser Live Action kortfilmene? Jeg har nemlig selv prøvet at søge på YouTube, men kan ikke finde nogen af dem.

Skriv ny kommentar: