Gravatar

#15691 Michael Andersen 16 år siden

Og det her er hans ynglingsmusik:
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#15692 elwood 16 år siden

Vi kender ham bedre, end han selv gør.

8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15693 Benway 16 år siden

#15689 Ah jeg nåede lige at håbe på, at det var "The Right Stuff" eller "Freaks"...
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#15694 Skeloboy 16 år siden

#15692 - det er også ganske fede film:)
Gravatar

#15695 elwood 16 år siden

Jeg mindes blot og ha hørt Chandler75 omtale denne meget diskuteret film her i en positiv tone.
Gravatar

#15696 Benway 16 år siden

#15694 Bestemt

#15695 Det kan da også godt være, at den er dårlig, men den er stadig voldsomt quotable: Allow me to break the ice. My name is Freeze. Learn it well. For it's the chilling sound of your doom osv. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#15697 elwood 16 år siden

Ingen tvivl den er fyldt med de gode bad quotes, og der er jo kun hva en halv mia. (overdrivelse fremme forståelse) remix med Arnolds Ice qotes 8-)
Gravatar

#15698 elwood 16 år siden

Arggg!

Lige fundet ud af Zac Effron har været med i Firefly!

Han spiller Siman Tam som Lille, jebus nogen ting ville man godt være foruden og vide 8-)
Gravatar

#15699 wimmie 16 år siden

Lagoni> Kan du huske hvad vægteren hedder? Min mors onkel er nemlig vægter i Ribe og omkring den alder :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#15700 Thomsen 16 år siden

Flipper lidt ud over traileren til en ny, amerikansk horrorkomedie, der for én gangs skyld ser ud til at være ret underholdende:

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: