Gravatar

#15701 elwood 16 år siden

Yep den har vi før snakket lidt om på filmz , den ser bestemt hyle morsom ud, og hey Alan Tudyk Yes sir!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15702 Kiksmann 16 år siden

Thomsen (15700) skrev:
Flipper lidt ud over traileren til en ny, amerikansk horrorkomedie, der for én gangs skyld ser ud til at være ret underholdende:

Ja den ser faktisk genial nok ud :D

Har lige afleveret mine børn, og vil til at se om der ikke er noget arbejde at søge derude i det danske land.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#15703 Twister 16 år siden

Sidder og læser "Theoretical Reflexions on Media and Media History", men fanger konstant mig selv i overspringshandlinger (blandt andet skriveri på filmz.dk ;P) Medievidenskab er desværre ikke kun det at analysere film og tv :( Oh well. Back to work.

Ser frem til at være færdig for idag og komme hjem og se film ^^
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#15704 lagoni 16 år siden

#15699 - nej, kan ikke huske det, men det er vist ham her. Lille verden :) Jeg syntes vægteren var lidt uhyggelig da jeg var lille, men det er nu en hyggelig tradition.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#15705 mr gaijin 16 år siden

#15687 Wow! Det er efter min mening større end at score Kidman. Det skal nok blive interessant.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#15706 filmz-jonasgr 16 år siden

Lad os nu lige først se om hun også får rollen, men interessant hvis hun gør. En ganske dygtig skuespillerinde.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#15707 Highland Park 16 år siden

#15705: Ja, jeg synes også, at det er et meget spændende og lidt overraskende valg. :)

#15706: Hvad mener du med, om hun får rollen? Hun har jo fået den.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#15708 filmz-jonasgr 16 år siden

#15707 Jeg mener blot de ligger i forhandlinger. Det samme gælder med Charlotte Gainsbourg. Men det kan da være at de i sidste øjeblik har ændret forklaring. Eller det blot er et standardsvar, de er kommet med. For ikke at sige for meget.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#15709 Highland Park 16 år siden

#15708: Nu har jeg ikke set indslaget på TV 2 News, men ifølge DR har hun sagt ja til at spille hovedrollen. Desuden ville Anders Refn næppe fortælle det til medierne, hvis ikke forhandlingerne var tilendebragt. Gainsbourg har jeg ikke hørt noget om. Skal hun medvirke i den?
Gravatar

#15710 Highland Park 16 år siden

"Orla Frøsnapper" bliver tilsyneladende den første danske film, der hopper med på 3D-bølgen:
http://politiken.dk/kultur/film/article896027.ece

Skriv ny kommentar: