Det var dog en ganske forfærdelig nyhed :( Den værste overhovedet!!! Jeg håber godt nok, at Alliance eller hvem der nu overtager, fortsætter i samme ånd, for jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre uden en ordentlig amerikansk pusher! 249 ordrer blev det til! :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg hælder mest til, at det er historien med fjererne og hønsene, for det er ikke mere end seks dage siden, at Pacific i deres tilbudsmail nævnte, at de skulle flytte lageret og i den forbindelse ville opgradere og re-brande hjemmesiden. Den slags går man vel ikke ud og skriver, hvis man er ved at lukke helt ned?
Jeg tror, at Pacific har solgt engroshandlen til Alliance, og at dét - sammen med den midlertidige lukning af hjemmesiden - har fået nogen til at drage lidt for hurtige konklusioner, hvad angår den almindelige netshop med handel til private. Det håber jeg i hvert fald. Men vi ved det vel om et par dage...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Har lige set "The Children's Hour", med Audrey Hepburn & Shirley Maclaine som begge spiller suverænt godt i en gennemført fremragende film, hvor jeg til sidst måtte knibe mindst et par tårer og nu er blevet en smule deprimeret...
I morgen kommer den derfor udelukkede til at stå på komedier fra samlingen.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Min storesøster og storebror fylder 30 i morgen. Min søster har familie, mens min storebror skal sidde helt selv i Svendborg og fejre dagen, da hans kæreste stævner ud med Rita Mærsk fra Thailand den 11. Så vi tager på suprise tur til Svendborg i morgen med min forældre - han ved de kommer, men han ved ikke vi kommer :) Så jeg har lige været et smut nede i byen og sammen sætte en lille kurv med special øl, kaffe, slik og selvfølgelig peberfrugter. Han skal jo have lidt peber når han fylder 30, dog uden at det bliver ondt - hævnen er jo sød, og jeg tror ikke jeg er gift om 4 år.
Hehe - havde fri fra jobsøgningskursus i dag, fordi vores underviser skulle på kursus. Vi skulle så i stedet møde op i morgen, hvor vi normalt har fri. Han har så lige ringet, han havde set forkert, det var først i morgen han skulle på kursus, så nu har vi også fri imorgen :D
Studser lidt over at "Himlen Falder" i en pressemeddelelse er blevet til "...det anmelderroste drama". Det må siges at være en sandhed med modifikationer. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Og det er bestemt ikke et ligegyldigt fund, man har gjort, da opskriften på whiskyen 'Macinlay's' fra det skotske bryggeri 'Whyte and Mackay' for længst er gået tabt, skriver Times Online. [...] »Hvis indholdet kan blive bekræftet og analyseret, så kan den originale blanding måske blive kopieret. Og da den originale opskrift ikke findes længere, kan det nærmest åbne en dør ind i historien«, siger Richard Paterson ['master blender' hos bryggeriet 'Whyte and Mackay'] og kalder fundet for »en himmelsk gave« til whiskyelskere.
#15721 filmz-Bruce 16 år siden
#15722 Thomsen 16 år siden
Jeg tror, at Pacific har solgt engroshandlen til Alliance, og at dét - sammen med den midlertidige lukning af hjemmesiden - har fået nogen til at drage lidt for hurtige konklusioner, hvad angår den almindelige netshop med handel til private. Det håber jeg i hvert fald. Men vi ved det vel om et par dage...
#15723 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#15724 NightHawk 16 år siden
I morgen kommer den derfor udelukkede til at stå på komedier fra samlingen.
#15725 Skeloboy 16 år siden
#15726 tiany 16 år siden
Så vi tager på suprise tur til Svendborg i morgen med min forældre - han ved de kommer, men han ved ikke vi kommer :)
Så jeg har lige været et smut nede i byen og sammen sætte en lille kurv med special øl, kaffe, slik og selvfølgelig peberfrugter. Han skal jo have lidt peber når han fylder 30, dog uden at det bliver ondt - hævnen er jo sød, og jeg tror ikke jeg er gift om 4 år.
#15727 tiany 16 år siden
Han har så lige ringet, han havde set forkert, det var først i morgen han skulle på kursus, så nu har vi også fri imorgen :D
#15728 Benway 16 år siden
#15729 Highland Park 16 år siden
Herligt! Den vil jeg glæde mig til at smage. :D
#15728: Wow... det tør siges!
#15730 Ericmase 16 år siden