Gravatar

#15751 Thomsen 16 år siden

Tillykke til Kruse!

Jeg har været inde i Filmhusets bibliotek for at låne en stak bøger om horrorfilm. Desværre var en af dem, jeg gik allermest efter, tilsyneladende forsvundet. Den stod som værende hjemme, men den var ikke på hylderne. Og det er en bog, der ikke sådan lige er til at skaffe. Hvis man overhovedet kan finde den brugt, så koster den gerne i omegnen af 1200kr. Der er sgu nok en eller anden idiot, der har nuppet den.

Har lige tomatsuppe og købt noget godt brød hos den gode, lokale bager, og så fortsætter kæresten og jeg vores Matador-kavalkade. Hitler er lige død, så nu er vi snart ved vejs ende.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#15752 Highland Park 16 år siden

Tillykke med de tyve Kruse. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#15753 evermind 16 år siden

Yeah, tillykke til Kruse-drengen! Håber, du havde en god dag + de sidste 24 min. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#15754 evermind 16 år siden

Og så vil jeg efterhånden have noget søvn efter en arbejdsdag, der efter kun små tre timers søvn sidste nat begyndte 6.30 i morges og fortsatte nonstop indtil kl. 14.30, hvorefter jeg skønnede, at det ikke kunne betale sig at tage hjem inden mødet kl. 17.00, som sluttede kl. 20.00 ...

Efter jeg kom hjem har den altså af gode grunde stået på at lave så lidt som muligt, og nu overvejer jeg lidt at smide et afsnit Simpsons på, crashe på min egen sofa og glide ind i søvnen med Springfield-borgernes betryggende røst i ørerne. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#15755 wimmie 16 år siden

Tillykke til Kruse :)

Hr. Husbond skal møde kl. 9 i morgen formiddag, så snu som han var tog han tidligt hjem fra arbejde...han havde bare ikke lige tænkt på at han jo ikke kan gå tidligt i seng da han jo stadig skal hente mig kl. 01.30 i nat ;p
Omvendt er det jo lige så surt for mig, da jeg jo er nødt til at køre ham på arbejde i morgen, da han ikke har fri før jeg møder...

Og vi har jo altså 40 km. til arbejde... :(

Sucks...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#15756 davenport 16 år siden

Gider ikke i seng, men det nærmer sig nødt til...
Men meget spændende i morgen. Vi har hyret en blind kvinde til at komme og holde foredrag omkring motivation, og hun er vidst en af Dks bedste psykoterapeuter og coaches, så det bliver spændende.
Jeg prøvede at få Tv Syd til at komme, men deres nyhedsredaktør mente ikke de ville dække den slags..
Jeg mener bare at ledigheden er stor i trekantsområdet, og os der arbejder med det, kunne måske være ret gode at få på banen i debatten.
Oh, well, Kolding Ugeavis kommer... Gotta do wit taht..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15757 NightHawk 16 år siden

# 15725 -

Helt enig. Det er fedt den måde meget af filmen udspiller sig på via subtekst både før og efter den krystal klare udmelding fra Shirley MacLaine. Synes det er ret interessant at sidde og filosofere over hvilke tanker der f.eks går igennem hovedet på Audrey Hepburn, under hendes vandretur til sidst lige inden you know what sker.

Har hun mon ændret sit syn på sine følelser ?

# 15739 -

Tillykke med fødselsdagen. :)

Havde du i øvrigt fået set "Drugstore Cowboy" ?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#15758 tiany 16 år siden

Forsinket tillykke til Kruse... :)
Valar morghulis
Gravatar

#15759 Skeloboy 16 år siden

Er på Sitecore-kursus, så jeg kan lære at redigere hjemmesider for Odense Kommune. Det går meget langsomt her i starten, men det er altid fedt med endnu et kursusbevis
Gravatar

#15760 wimmie 16 år siden

Har fået et rekomanderet brev fra min arbejdsplads... og var naturligvis ikke lige hjemme til at modtage det :/
Hvad kan det være? De plejer altså ikke at sende rekomanderede breve til medarbejderne (heller ikke fyresedler, hehe).
Argh...nu skal jeg vente helt til i morgen med at hente det - det er hårdt at være nysgerrig :S
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: