Gravatar

#15741 Skeloboy 16 år siden

#15739 - tillykke da:)
Gravatar

#15742 filmz-Bruce 16 år siden

#15739 Tillykke! Så skal vi høre dit gamle brugernavn :)

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#15743 Kruse 16 år siden

Mange tak skal i da have :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15744 rockysds 16 år siden

#15739 Teløk' mæ'et. ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#15745 Locke 16 år siden

#15739 - Tillykke med fødselsdagen.

Har lige siddet og udfyldt RMA for min "Band of Brothers" bluray box fra Amazon.uk, som ikke indholdt nogle bluray skiver. Har allerede fået en bekræftelse på, at de sender en ny box imorgen. Thumbs up for hurtig behandling :-)
Bud White: The Nite Owl case made you. Do you want to tear all that down?
Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
Gravatar

#15746 filmz-jonasgr 16 år siden

Man kan ikke andet end at blive lidt rørt over [url= AFI award[/url]

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#15747 Kruse 16 år siden

#15744-45: Vielen dank! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15748 davenport 16 år siden

Så har banken igen flyttet penge uden min tilladelse. Denne gang fra min lønkonto til budget. Den var i - med et par tusinde, som en budget gør et par gange om året når det spidser til. Denne gang forsikring.
Som sådan ok, men jeg vil gerne spørges først. Det fucker Middelfart Sparekasse på, og gør nøjagtig som det passer dem med mine penge.
I min optik, så kan en budgetkonto godt gå i minus ind imellem, da den resten af tiden ser fornuftig ud. Det er ikke deres opfattelse.

I morgen skal jeg aflevere et budget o.a. til Nordea, så de kan se på sagen.

Lad mig nok en gang give Middelfart Sparekasse dårlig omtale. Vælg dem ALDRIG! Ingen rådgivning, og en skalten og valten med kundens penge, uden at man har noget at skulle ha sagt.

Vandt man da bare 300k i Lotto. Så ville jeg betale lånet ud kontant og lægge en fugtig arm på skranken.

Godt man har 5500,- tilbage på kontoen, og 6000,- på deres Garantkonto, som bliver sat til side, når jeg kan forlade dette latterlige foretagende til fordel for en rigtig bank!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15749 Skeloboy 16 år siden

#15748 - ja, det er sgu vist på tide...jeg har personlig selv utrolig gode erfaringer med Arbejdernes Landsbank.
Gravatar

#15750 Benway 16 år siden

#15739 Tillykke med det runde hjørne. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: