Gravatar

#15781 Kruse 16 år siden

Tak for alle lykønskningerne :)

Jeg var med den nærmeste familie ude at spise og bowle som er lidt af en familietradition. Jeg er ganske habil til at bowle, selvom det dog ikke er noget specielt, men jeg formåede at overraske mig selv og slå min tidligere rekord for point i et enkelt spil. Min tidligere rekord var på 162 point, men jeg formåede at få 188 point, og kun en enkelt kegle mere for at få et ekstra skud og få over 200 point. Det startede ellers elendigt, da jeg på de efter de første 4 runder kun havde 41 point, men så lavede jeg 5 strikes i træk, hvilket jeg er ganske stolt af ;)

NightHawk (15757) skrev:

Havde du i øvrigt fået set "Drugstore Cowboy" ?

Nope, endnu ikke. Men der får jeg forhåbentligt snart gjort :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15782 filmz-Bruce 16 år siden

Thomsen (15774) skrev:
En update på DVDPacific-balladen: Det ser (som ventet) ud til, at jungletrommerne har været lidt for hurtige til at sprede deres bonga-bonga-panik.

HELL YEAH!!! God og dårlig nyhed indenfor samme uge. Herligt!!! :) Har nu optjent arbejdstid for en uge og får en rolig dag imorgen og kan holde fri fredag. Det begynder at lysne. Nu skal man blot lige vinde 58 mill. i aften!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#15783 elwood 16 år siden

....78 og 79 hehe ja det spil er ren narko men altså, men burde ha læst advarelsen Popcap... de kan om nogle lave casual games der stjæler ens tid.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15784 Guts 16 år siden

#15776 + 77

Har ikke selv set den endnu. Men det var bare den følelse jeg sad med efter at have set traileren, at det mindede ENORMT meget om HP. Ikke bare det faktum at det er samme instruktør som HP 1 & 2, emn også det at historien (ihvertfald på overfladen) ligner hinanden til forveksling. En dreng der finder ud af at han er mere speciel end først antaget, skal bekæmpe mørke kræfter sammen med sine to venner (en dreng og en pige). Ankommer med båd til at et kæmpe slot (i dette tilfælde Olympen kontra Hogwarts i HP), hvori han skal lære om sin fortid og sine nye kræfter. Han får en pen der kan en masse ting (var der nogen der sagde tryllestav?!). Og ja....i og med det er samme instruktør, så synes bestemt også at stilen er meeeeget lig HP-filmene.

Og en anden mindre detalje, så synes jeg også at selve titlen "Percy Jackson & Lyntyven", også minder meget om "Harry Potter & (indsæt selv undertitlen....Flammernes Pokal, Halvblodsprinsen etc.). Og Y'et i Percy minder utroligt meget om flammernes pokal.

Men det er bare mig....og lad ikke mine sammenligninger bringe skår i jeres film ;-) Den er sikkert god.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#15785 Highland Park 16 år siden

Nå, hvem tog i CinemaxX Århus her til aften?:
Bombetrussel tømmer biograf
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#15786 Skeloboy 16 år siden

Har lige set United 93...og selvom jeg har set den før, og endda brugt den i specialet, så er jeg stadig rørt og rystet, når jeg ser den...og har valgt at rykke den op i 6/6...(sammen med Do The Right Thing)
Gravatar

#15787 MMB 16 år siden

Som jeg også har skrevet i What We Saw, der er en bedre kategori :P, så blev jeg slet ikke rystet. Selvom jeg ved, det er rigtigt og stilen er gennemført.
Gravatar

#15788 Skeloboy 16 år siden

#15787 - har skrevet om den i What We Saw to gange, tror jeg nok:)
Gravatar

#15789 cyberzed 16 år siden

Har lige fornøjet mig i 3 timer for at få min Visual Studio til at virke igen...så meget for at få noget fra hånden her til aften :(
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#15790 gi-jones 16 år siden

Highland Park (15785) skrev:
Nå, hvem tog i CinemaxX Århus her til aften?:
Bombetrussel tømmer biograf

Det gjorde jeg så. Faktisk har det alt i alt været en ganske rædderlig aften.

Planen var at jeg og kæresten skulle til forpremiere på Princess and the Frog i CinemaxX. Da vi så ankom kl.2010 (cirka) var det første der skete at vi blev sendt ud på gaden og fik at vide, at vi ikke skulle regne med at kunne komme ind igen de næste 2-3 timer :( Vi besluttede at satse på Biocity i stedet hvor vi så endte med at se The Road. Hvis nogen skulle være i tvivl er det en dybt deprimerende film, og sikkert næsten så langt fra Disney som man kan komme. Det viste sig langsomt at det bestemt ikke var min type film, og vi forlod biografen ret skuffede. Gik tilbage til Bruuns, hvor politiet og alle vagterne så havde valgt at låse af og gå hjem. Hurra! Vi måtte derefter vade hele vejen uden om og klatre over hegnet ind til p-kælderen for at grave bilen frem. SKODAFTEN!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: