Leder efter en fransk film (tror jeg nok) fra 2009. Cover er en mand som sidder på en bænk. Ellers ganske hvidt cover mener jeg. Troede det var Daniel Auteuil, men kan ikke rigtig få det til at stemme med IMDB. Nogen bud?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har lige set listen over priser uddelt til Zulu Awards...damn nogle underlige valg de har gjort...håber sgu ikke det er afspejlende for den danske kulturelle udvikling.
#15795 - mener Zulu Awards er ren publikumsstemmer
Er nu på anden dag af Sitecore-kursus, men i dag bliver det mere interessant. Vi skal høre om læsevaner, brugervenlighed osv....grunden til man skal igennem kurset er, at der er ca. 5000 personer i Odense Kommune, der har adgang til at redigere, så alle skal igennem det samme kursus. Uanset hvor meget man kan i forvejen
#15796 Jeg gik også udfra at det var den mere poppede del af Danmark der havde stemt på det, der er vel som sådan kun 1-3 af priserne der egentlig har en værdi men i de kategorier er det hårdt styret af populisme :)
Nå nok for de sure opstød idag, jeg kan se frem til besøg af en sød ung kvinde i weekenden der har sat mig på en udfordring at kigge på kunst af Per Kirkeby samt danske designstole ude på Trapholt. det er sgu lidt en udfordring når man aldrig rigtig har gået op i kunst som sådan.
#15791 filmz-Bruce 16 år siden
#15792 Highland Park 16 år siden
#15791: "Caos calmo". :)
Plakaten: http://www.grandteatret.dk/film/filminfo/?filmid=5...
#15793 filmz-Bruce 16 år siden
#15794 Skeloboy 16 år siden
#15795 cyberzed 16 år siden
#15796 Skeloboy 16 år siden
Er nu på anden dag af Sitecore-kursus, men i dag bliver det mere interessant. Vi skal høre om læsevaner, brugervenlighed osv....grunden til man skal igennem kurset er, at der er ca. 5000 personer i Odense Kommune, der har adgang til at redigere, så alle skal igennem det samme kursus. Uanset hvor meget man kan i forvejen
#15797 cyberzed 16 år siden
Nå nok for de sure opstød idag, jeg kan se frem til besøg af en sød ung kvinde i weekenden der har sat mig på en udfordring at kigge på kunst af Per Kirkeby samt danske designstole ude på Trapholt. det er sgu lidt en udfordring når man aldrig rigtig har gået op i kunst som sådan.
#15798 Lady Arwen 16 år siden
#15799 tiany 16 år siden
Det er fordi den er dårlig ;)
#15800 filmz-Martychris 16 år siden
Absolut, Plants vs. Zombies er meget som et drug! Det er virkilg også sjovt...