Gravatar

#15821 Skeloboy 16 år siden

Har lige et time mere på arbejde, så skal jeg på bar...Viggo's...

Kan dog ikke helt finde ud af, om jeg skal have et glas...man får indgraveret sin navn og dato, hvis man drikker 10 fadøl, og så har du dit personlige glas fremover...det er ikke svært...men har ikke mange penge
Gravatar

#15822 Kiksmann 16 år siden

elwood (15820) skrev:
Hvor finder jeg lige målene for et dvd cover henne?

Synes det sku være nemt nok, men jeg kan dælme ikke lige finde det.

Kan dette bruges: http://www.easytech.dk/p/1945

Højde: 134 mm
Dybde: 71 mm
Bredde: 190 mm
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#15823 elwood 16 år siden

Ser meget rigtig ud, der er jonen standard størrelse for dem mener jeg, takker.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15824 gi-jones 16 år siden

En lineal kan også bruges...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#15825 elwood 16 år siden

hvis man har en på sig, hvilket jeg ikke har hvor jeg er nu.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15826 filmz-Bruce 16 år siden

Igang med at installere Visual Studio 2010 RC1, som skulle være svinehurtig. Glæder mig!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#15827 Kochie 16 år siden

Skeloboy (15821) skrev:
Har lige et time mere på arbejde, så skal jeg på bar...Viggo's...

Kan dog ikke helt finde ud af, om jeg skal have et glas...man får indgraveret sin navn og dato, hvis man drikker 10 fadøl, og så har du dit personlige glas fremover...det er ikke svært...men har ikke mange penge

Lav et væddemål om hvor hurtigt du kan drikke de 10 fadøl ^^
Gravatar

#15828 filmz-Martychris 16 år siden

Jeg er simpelthen så træt af at være arbejdsløs! Hvorfor skal det være så pisse svært??? Arg, det er så nederen.
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#15829 lagoni 16 år siden

Jeg venter på min vejleder kontakter mig. Efter vore misforståelse ang. mødetider i går (hun sagde det var blevet rykket til uge 8, det havde hun bare ikke fortalt mig) sendte jeg hende min disposition og problemformulering og hun ville kigge på det og kontakte mig i dag sidst på formiddagen. Jeg tøffer lidt rundt og brud komme i bad, men vil ikke, da hun kan ringe når som helst.

I dte mindste har jeg fået taget mig sammen til at rydde lidt op herhjemme, det er tiltrængt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#15830 davenport 16 år siden

Jeg ved bare ikke mine levende råd. Den lille ligger syg med halsbetændelse og opkast. Hun vil bare slet ikke have noget, og har drukket det der svarer til et glas vand hele dagen. Fuldstændig afkræftet og sover hele tiden. Nu prøver jeg at lave lidt kartoffelmos med gulerødder i til hende, og se om det kan glide ned.
Jeg er en virkelig pylder-far, men det er nok nemmere når man har prøvet det før, og har flere børn.. (Wiseguy?)

Ellers er det en normal fredag aften. Blev ellers inviteret hen til Helmer, men må blive hjemme ved den lille. (Se madtråd for hvad jeg misser)
Skal dog selv ha en coulotte, der er i ovnen, så det går nok!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: