Har lige et time mere på arbejde, så skal jeg på bar...Viggo's...
Kan dog ikke helt finde ud af, om jeg skal have et glas...man får indgraveret sin navn og dato, hvis man drikker 10 fadøl, og så har du dit personlige glas fremover...det er ikke svært...men har ikke mange penge
Har lige et time mere på arbejde, så skal jeg på bar...Viggo's...
Kan dog ikke helt finde ud af, om jeg skal have et glas...man får indgraveret sin navn og dato, hvis man drikker 10 fadøl, og så har du dit personlige glas fremover...det er ikke svært...men har ikke mange penge
Lav et væddemål om hvor hurtigt du kan drikke de 10 fadøl ^^
Jeg venter på min vejleder kontakter mig. Efter vore misforståelse ang. mødetider i går (hun sagde det var blevet rykket til uge 8, det havde hun bare ikke fortalt mig) sendte jeg hende min disposition og problemformulering og hun ville kigge på det og kontakte mig i dag sidst på formiddagen. Jeg tøffer lidt rundt og brud komme i bad, men vil ikke, da hun kan ringe når som helst.
I dte mindste har jeg fået taget mig sammen til at rydde lidt op herhjemme, det er tiltrængt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg ved bare ikke mine levende råd. Den lille ligger syg med halsbetændelse og opkast. Hun vil bare slet ikke have noget, og har drukket det der svarer til et glas vand hele dagen. Fuldstændig afkræftet og sover hele tiden. Nu prøver jeg at lave lidt kartoffelmos med gulerødder i til hende, og se om det kan glide ned. Jeg er en virkelig pylder-far, men det er nok nemmere når man har prøvet det før, og har flere børn.. (Wiseguy?)
Ellers er det en normal fredag aften. Blev ellers inviteret hen til Helmer, men må blive hjemme ved den lille. (Se madtråd for hvad jeg misser) Skal dog selv ha en coulotte, der er i ovnen, så det går nok!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#15821 Skeloboy 16 år siden
#15822 Kiksmann 16 år siden
Kan dette bruges: http://www.easytech.dk/p/1945
Højde: 134 mm
Dybde: 71 mm
Bredde: 190 mm
#15823 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15824 gi-jones 16 år siden
#15825 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15826 filmz-Bruce 16 år siden
#15827 Kochie 16 år siden
Lav et væddemål om hvor hurtigt du kan drikke de 10 fadøl ^^
#15828 filmz-Martychris 16 år siden
#15829 lagoni 16 år siden
I dte mindste har jeg fået taget mig sammen til at rydde lidt op herhjemme, det er tiltrængt.
#15830 davenport 16 år siden
Jeg er en virkelig pylder-far, men det er nok nemmere når man har prøvet det før, og har flere børn.. (Wiseguy?)
Ellers er det en normal fredag aften. Blev ellers inviteret hen til Helmer, men må blive hjemme ved den lille. (Se madtråd for hvad jeg misser)
Skal dog selv ha en coulotte, der er i ovnen, så det går nok!