#15810 Well det er forventet. Og snart har idioterne bomben og så bliver det sjovt at se, om det bliver Hisbollah, Hamas eller Al Qaeda som først før en dirty bomb. Håber Israel flyver ind og bomber deres A anlæg og så kan verden forventeligt råbe og stampe over Israels metoder som de plejer.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#15811 Ret beset er der kun en ting iranerne (shia-muslimer) hader mere end USA og det er Taliban og Al Qaeda (Sunni-muslimer). Så hvis vi nu gav Iran bomben, er der en ret stor chance for at de starter med at bombe Afghanistan og Taliban.
Er ved at tage backup af to PC'ere, lillepigens og min og gøre klar til at opdatere dem til en ikke beta version af Windows 7. Så skal der Visual Studio 2010 på og så skal der forhåbentlig udvikles en smule de næste tre dage.
#15810 Well det er forventet. Og snart har idioterne bomben og så bliver det sjovt at se, om det bliver Hisbollah, Hamas eller Al Qaeda som først før en dirty bomb. Håber Israel flyver ind og bomber deres A anlæg og så kan verden forventeligt råbe og stampe over Israels metoder som de plejer.
Personligt håber jeg på en lille revolution i den nærmeste fremtid, der måske kunne skabe et mere sympatisk styre i Iran, både for befolkningen og os andre... Men hvis det bliver tilfældet bliver det næppe kønt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#15816 Håber det samme! Men de er godt nok oppe mod hårde kræfter befolkningen, når man kan risikere at blive hængt for at deltage. Men sådan er revolutioner jo. Når folket vil noget, nok, så sker det.
Har i eftermiddags set et afsnit af "Average Joe". For en gangs skyld en realityserie som faktisk er lidt sjov. Den bedste er dog stadigvæk "Beauty and the Geek", som jeg faktisk fandt ganske sjov.
Men sådanne realityshows kører naturligvis ikke i særlig lang tid.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#15816 En revolution er kun godt for folk i Iran, ikke os andre. Oppositions udenrigspolitik er lig med a. nazist. Men de ungen mennesker i Iran, får måske lov til at gå i biografen!
#15811 filmz-Bruce 16 år siden
#15812 Kiksmann 16 år siden
Ja man må håbe at styret snart indser at de er passé.
Sad lige og stenede på YT og fandt dem her:
De skulle se at få lavet en konvertering af The Neverhood, de spil var rablende sjove.
#15813 danschier.dk 16 år siden
#15814 filmz-Bruce 16 år siden
#15815 filmz-Bruce 16 år siden
#15816 gi-jones 16 år siden
Personligt håber jeg på en lille revolution i den nærmeste fremtid, der måske kunne skabe et mere sympatisk styre i Iran, både for befolkningen og os andre... Men hvis det bliver tilfældet bliver det næppe kønt.
#15817 filmz-Bruce 16 år siden
#15818 filmz-jonasgr 16 år siden
Men sådanne realityshows kører naturligvis ikke i særlig lang tid.
'Cause I'm evil"
#15819 danschier.dk 16 år siden
#15820 elwood 16 år siden
Synes det sku være nemt nok, men jeg kan dælme ikke lige finde det.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"