Tak for det. Har lige fået meddelelsen om at hun er sovet ind nu. Trist men er naturligvis glad for at det gik så hurtigt og at hun ikke var alene - og vidste at der var nogen hos hende.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#15862 - det er jeg ked af at høre. Men det lyder da som om, at det gik forholdsvis fredeligt og på "den gode måde", så at sige.
MIn farmor kom selv på hospitalet med tarmslyng for et par måneder siden, og bad min far om at ringe til familien for at sige, at hun nok ikke kom hjem igen. Hun havde store smerter, og ville ikke spise mere. Men det gik over, og hun er her endnu. Men beskeden var nu ikke rar at få.
#15856 - husk det er gratis i dag...er selv på dating.dk, men gider ikke betale for det...:)
Har lige skibbet min gæst hjem efter en MEGET hyggelig omgang, gensyn med en jeg ikke havde set siden vi begge var på gym i sin tid. Stille brunch fra morgenen, en tur på Trapholt og se på kunst og design, monster interessant. Derefter gik vi en tur, drak en god øl og endte en med at hun blev og spiste aftensmad. Det er sgu rart når man får kontakt til en gammel bekendt igen :)
#15861 filmz-Bruce 16 år siden
#15862 wimmie 16 år siden
#15863 Skeloboy 16 år siden
MIn farmor kom selv på hospitalet med tarmslyng for et par måneder siden, og bad min far om at ringe til familien for at sige, at hun nok ikke kom hjem igen. Hun havde store smerter, og ville ikke spise mere. Men det gik over, og hun er her endnu. Men beskeden var nu ikke rar at få.
#15856 - husk det er gratis i dag...er selv på dating.dk, men gider ikke betale for det...:)
#15864 Steffan Rasmussen 16 år siden
Skeloboy er ønsket i billedquiz-tråden.
#15865 dyg 16 år siden
#15866 Skeloboy 16 år siden
#15867 Bobby Singer 16 år siden
Jeg ville ønske, at jeg havde haft mulighed for at have fået taget ordenlig afsked med min bedstefar.
#15868 filmz-jonasgr 16 år siden
Interessant at han allerede er forholdvis langt med sit nye projekt.
'Cause I'm evil"
#15869 cyberzed 16 år siden
#15870 davenport 16 år siden
#69 - Det lyder som om hun overnattede? ;)