Gravatar

#15851 filmz-Bruce 16 år siden

Ok fint :)

Jeg sidder og ser Pat Condells Godless Comedy webside.

ENDELIG! FUCKING ENDELIG er der en person, som siger tingene råt for usødet med både komedie, men også hardcore sandhed på bedste britisk manér!!! Sidder og ser hans nye video, hvor han i den grad hamrer Holland og Englands frygt for fri tale ned!

Go Condell!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#15852 filmz-jonasgr 16 år siden

Frankrig har fjernet transseksualitet på listen over psykiske lidelser. Angiveligt er Frankrig det første land i verden til at gøre dette.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#15853 wimmie 16 år siden

Har brugt det meste af min lørdag på Holstebro Sygehus hos min døende farmor :(
Ikke det fedeste... sidste weekend snakkede hun løs om at hun nok snart kom hjem og viste os billeder - og i dag kunne hun kun lige svare ja og nej - og hive efter vejret. Det er sgu synd; hun har meget store smerter - håber det kommer til at gå stærkt...hvilket det nok gør da hendes nyrer er sat af og hun har afslået at få dialyse - forståeligt nok.

Så lige nu bliver der bare slappet af oven på den udmattende dag - 5½ times transport og 3 timer på et sygehus er ikke det mest opløftende i verden.

Det eneste gode var at jeg så "Cannibal - the musical" i toget :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#15854 dyg 16 år siden

#15853 - Godt at høre, at i har haft mulighed for at være lidt sammen med hende her til sidst, også selvom hun ikke var meget værd. Jeg fik også hilst af med min farfar 2 dage før han åndede ud.

Hvad synes du så om Cannibal The Musical? Fantastisk, ikke?

Edit: Nu har jeg endeligt fundet en sød tøs på dating.dk, og hun er tilmed Liverpool-fan! Men naturligvis skal hun bo i Kbh :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15855 wimmie 16 år siden

Ja, jeg er også glad for at jeg var der :)

"Cannibal!" var jo helt fantastisk - prøver at overtale manden til at se den igen (altså han har ikke set den - kun mig).

KBH? Hmmm...så er det vel bare at finde ud af om du eller hende ville være villig til at flytte hvis den tid engang kommer - ellers vil jeg nok spå det til at være en dead end. Men det er måske også lidt vildt at spørge om sådan noget med det samme, hehe ;)
selve dét at have et langdistanceforhold er vel ikke så slemt - jeg havde ikke noget imod det da jeg var i ét.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#15856 dyg 16 år siden

Nu er tanken om et forhold også ret langt væk, men hun virker bare som en hyggelig person.. Men efterhånden bor de fleste af mine bedste venner i Kbh alligevel, så hvis der skulle komme endnu en ven(inde) derovre, så går det jo nok :)

Nå, jeg magter åbenbart ikke at komme igennem Plants vs Zombies' sidste level. Lorte boss!
Gravatar

#15857 Thomsen 16 år siden

#15856 - Er det ham zombie-videnskabsmanden i kæmperobotten? Han er også pænt svær.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#15858 NightHawk 16 år siden

# 15852 -

Det var da også på høje tid. Så kan man jo bare håbe på, at resten af den vestlige verden får gjort det samme. Lige for tiden sker der masser af forandringer i en positiv retning for LGBT miljøet, så det er slet ikke så utænkeligt mere, at der også vil ske store forandringer mht. opfattelsen af transseksualitet.

# 15853 -

Det er sgu trist at høre om din farmor, men som Nayze også skriver godt at du fik muligheden for at få taget afsked med hende på en ordenlig måde. Det fik jeg desværre aldrig selv med min morfar, som døde kort efter vi havde hjulpet hem med at flytte på plejehjem. Jeg havde altalt med ham, at jeg sku' kigge forbi med kager dagen efter og hjælpe ham med at indstille tv'et, men det nåede jeg aldrig for om natten døde han, så jeg fik aldrig den afsked med ham, som jeg havde håbet på, hvilket stadig irritere mig og gør mig ked af det idag når jeg tænker tilbage på det.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#15859 Thomsen 16 år siden

#...853 - Puha, Wimmie, det lyder ikke som en rar omgang. Men jeg tror, det er vigtigt at være med og få sagt farvel.

Jeg har selv mange gange fortrudt, at jeg ikke tog med til Århus for at sige farvel til min mormor for snart tyve år siden. Hun blev flyttet derop fra Sønderborg, fordi der var gået koldbrand i et sår, og hun skulle have fjernet armen. Fra da af gik det rimeligt hurtigt, og jeg tog ikke med, fordi jeg gerne ville huske hende som den livskraftige, åndsfriske kvinde hun var stort set til det sidste. Men det er altså en beslutning, jeg har ønsket at gøre om lige siden.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#15860 dyg 16 år siden

#15857 - Yup, det er ham. Jeg har kun lige forsøgt to gange, hvor jeg fik ham ned på halv energi, men jeg må give det en chance mere i morgen.

Skriv ny kommentar: