Gravatar

#15881 Thomsen 16 år siden

Det gør mig ondt, Wimmie. Sender dig en varm tanke.

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#15882 filmz-jonasgr 16 år siden

kondolerer wimmie

Dette er sikkert en dum idé men jeg synes også der skal være lidt for vores religionshungrende læsere så her kommer et indlæg, hvor man så altid kan læse videre: Atheists are wrong to claim science and religion are incompatible
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#15883 evermind 16 år siden

Jeg kondolerer også, wimmie, men som du selv var inde på, er det nok meget godt, at det gik så hurtigt. Alligevel er det aldrig nemt at miste et menneske, der har fyldt i éns liv ...

Skulderklap, kram og en trøstebrains herfra.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#15884 Lady Arwen 16 år siden

Kondolerer Wimmie!

Så Prinsessen og Frøen med veninderne i går - fin film - dejligt at se en "rigtig" disneyfilm igen har savnet de gammeldags tegnefilm :) Det værste var at de viste traileren til Alice i Eventyrland; med DANSKE stemmer o_O frygteligt! Og bagefter Toy Story 3 med original tale?! what man lader den animerede film have originale stemmer men ikke den, hvor man kan "se" skuespillerne - suk!
Doctor Who <3
Gravatar

#15885 filmz-Utyske 16 år siden

Kondolerer, Wimmie.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15886 tiany 16 år siden

Kondolerer, wimmie.

Er lige kommet hjem fra en weekend hos kærestens onkel og tante i Harsefeld, ca. 40 km uden for Hamborg. Så weekenden er gået med at gå en tur i Hamborg, købe noget nyt tøj i onklens butik, drikke masser af tysk øl i onklens kælderbar og så fik vi også lige en gratis plæneklipper som kun har været brugt en enkelt sæson. Så det var en ganske udemærket weekend.
Valar morghulis
Gravatar

#15887 Bony 16 år siden

Kondolerer, Wimmie. Mine tanker går til dig og din familie.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#15888 wimmie 16 år siden

Tak skal I have :)

Det var naturligvis ikke det store chok, og selvom det da er trist, så ved man jo hvilken vej det går - og bedsteforældre lever jo i børnebørnenes verden ikke så længe ;)

Hun skal kremeres og min storesøster vil gerne have sin 4-årige datter med til urnenedsættelsen...men hun mener at hun får et forklaringsproblem i forhold til hvordan oldemor kan være i sådan en lille kasse, hehe ;)

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#15889 rockysds 16 år siden

Jeg kondolerer, wimmie.

Selv har jeg været til fejringen af mine bedsteforældres guldbryllup her i weekenden, men fest fredag aften og nat, overnatning og formiddagshygge. Meget hyggeligt specielt at tale med den canadiske gren af familien igen, som jeg sjældent ser.

Ellers er jeg i gang med at småoverveje om jeg skal smutte nogle dage til København i slutningen af vinterferien for at besøge det andet sæt bedsteforældre, samt nuppe et par Minnelli-film og andet godt i Cinemateket.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#15890 Kiksmann 16 år siden

Så er vi kommet hjem efter en omgang slå katten af tønden. Junior blev sandelig kattekongen, så han er ikke til at skyde igennem ^^.

Nu vil jeg til at skrive til min fagforening og få nedfældet alt det skidt som min tidligere arbejdsplads pludselig har fundet på. Men det har så haft den positive effekt, at jeg har fundet ud af at de ikke har indbetalt til min pension siden august sidste år, lige sådan noget har jeg hørt at fagforeningerne elsker.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann

Skriv ny kommentar: